where to buy valium in thailand order valium online valium alcohol buzz

phentermine sale uk phentermine 37.5mg buy phentermine sacramento

how to detox your body from xanax buy alprazolam online xanax switch to valium

ambien erratic behavior buy ambien double ambien dose

cubo soma de 7 piezas buy soma soma enterprises ludhiana

can i take ativan with dramamine buy ativan online amitriptyline ativan interactions

phentermine 30 mg no prescription phentermine hcl phentermine does it increase metabolism

is valium illegal in america valium no prescription needed valium tavor serenase testo

can you overdose on 3mg of klonopin buy klonopin online depakote and klonopin interactions

tramadol and smoking tramadol 50 mg i took too many tramadol











>

Archive for: octombrie 2013

Şova: Vom inaugura patru tronsoane de autostradă în luna decembrie

Patru tronsoane de autostradă, pe traseele Lugoj-Deva şi Orăştie-Sibiu, vor fi inaugurate în luna decembrie, a anunţat, joi, la Sibiu, ministrul Delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi Investiţii Străine, Dan Şova.

„După ce am inaugurat, în iunie, Deva-Orăştie, vom inaugura patru tronsoane de autostradă în luna decembrie şi mă refer la Lugoj-Deva – lotul 1, la Orăştie-Sibiu, loturile 1, 2 şi 4. Pe teritoriul judeţului Sibiu este Orăştie-Sibiu – lotul 4, urmând ca, în anul 2014, să inaugurăm Nădlac-Arad, lotul 1 şi 2, şi Orăştie-Sibiu lotul 3”, a declarat Dan Şova, într-o conferinţă de presă susţinută la Sibiu.

Potrivit acestuia, în 2015 vor fi inaugurate tronsoanele de autostradă „abia licitate”.

„Mă refer Timişoara-Lugoj – lotul 2 şi Lugoj-Deva – loturile 2, 3 şi 4. Deci asta în 2015. Cu inaugurarea ultimelor patru loturi pe care le-am menţionat, vom avea coridor continuu de la Nădlac la Sibiu. De asemenea, la anul deja vom avea, după ce inaugurăm Orăştie-Sibiu – lotul 3, vom avea coridor continuu de la Deva la Sibiu, ceea ce va fi deja o realizare foarte importantă”, a afirmat Şova.

El a spus că „Sibiul, din punctul de vedere al construcţiilor de autostrăzi, începe să devină un punct de atracţie”.

În plus, ministrul Şova a precizat că, în anul 2016, vor fi inauguraţi cei 70 de kilometri de la Sebeş până la Turda, legând în felul acesta Clujul de Coridorul IV.

„E important de ştiut că, odată cu atribuirea tronsoanelor la Sebeş-Turda, ieri (miercuri – n.r.) deja s-au primit ofertele, până pe 19 decembrie vom desemna şi câştigătorii la Sebeş-Turda. Probabil că vom avea contestaţii, ca de obicei, e mai puţin important acest lucru, undeva în primăvară vom da ordinul de începere a lucrărilor şi pentru Sebeş-Turda”, a spus Dan Şova, care a adăugat: „odată cu Sebeş-Turda vom avea contractări pe fond de coeziune autostrăzi 107 la sută”.

Potrivit lui Şova, tronsoanele care vor fi inaugurate în luna decembrie a acestui an însumează peste 120 de kilometri de autostradă.

Şova: Vom inaugura patru tronsoane de autostradă în luna decembrie

Arctic a investit 24 milioane euro într-o nouă linie de producţie a frigiderelor

Producătorul de electrocasnice Arctic, parte a grupului turc Arcelik, a inaugurat joi o nouă linie de producţie de frigidere la fabrica din Găeşti, în urma unei investiţii de 24 milioane euro, care va duce la înfiinţarea a circa 400 de noi locuri de muncă, în următorii 5 ani.

Din total, 10,2 milioane euro sunt ajutor de la stat, iar restul fondurile companiei.

„Acest moment marchează o nouă etapă în dezvoltarea Arctic, pentru că ne permite să ne continuăm creşterea. În ultimii ani am produs la capacitate maximă. Arctic a avut o performanţă constant pozitivă, cu un ritm de crestere mediu de 5% pe an”, a declarat directorul general al companiei, Monica Iavorschi.

Prin noua investiţie, Arctic şi-a extins producţia cu 25%, la 2,5 milioane de unităţi anual, respectiv congelatoare orizontale şi aparate frigorifice verticale sub brandurile Arctic, destinat în principal pietei locale, şi Beko, care merge şi la export. De altfel, 85% din producţia Arctic este destinată exportului.

„Cu această investiţie, cota de exporturi va fi şi mai mare. Arctic a devenit cea mai mare fabrică de frigidere din Europa. Am creat deja 195 de locuri de muncă şi vom crea până la 572 în cinci ani. Statul îşi va recupera investiţia în mai puţin de 5 ani. Din 2002, când am cumpărat Arctic, am investit 108 milioane euro în fabrica din Găeşti”, a declarat directorul general al grupului Arcelik, Levent Cakiroglu.

Arctic a încheiat anul trecut cu o cifrã de afaceri de 1,37 miliarde lei, cu 24% mai mare faţă de 2011.

Arctic Găeşti

 

Consilierul local – Preot – Mihai Cotea incalca grav legea- episodul 3

Cotea Mihai membru PNL

Cotea Mihai este membru PNL, sau cel putin asa declara. Dovezile sunt certe si cel mai mult vor avea de pierdut calafetenii pentru ca toate hotararile luate de Consiliul Local cu ajutorul domnului Cotea sun invalidate.

Falimentul administratiei Mircea Guta sau sfarsitul abordarii demagogice la Calafat

Modelul copiat de primarul Mircea Guta si PNL Calafat este la apus, modelul Traian Basescu implementat la Calafat de Mircea Guta, acela al demagogiei, populismului si amagirii celorlalti incepe sa apuna la Calafat. Vorbim despre izolarea politica a liberalilor din Calafat pe toate planurile, astazi Mircea Guta ramane o palida imagine, coborata in increderea calafetenilor mai rau decat Traian Basescu.

Cum a putut sa ajunga PNL Calafat atat de jos? Cum a putut sa nu-si indeplineasca nici macar o promisiune din campania electorala? cum se aseamana Guta si Basescu in al doilea mandat? Autismul este probabil cea mai grava boala dobandita in acest timp.

1) CENTRALA TERMICA PROMISA DE GUTA ESTE O ILUZIE, O MINCIUNA, O AMAGIRE, ARUNCATA OAMENILOR DE BUNGA CREDINTA, astazi se confirma ca majoritatea calafetenilor sunt doar bataia de joc a clanului liberal.

2) CENTRALA FOTOVOLTAICA, DE LA MINCIUNA LA UMILINTA, visele si lipsa de idei reale a condus la o noua minciuna in care se asigurau beneficii calafetenilor, dar astazi rezultatul este zero.

3) PARCUL INDUSTRIAL, MII DE LOCURI DE MUNCA, sau minciunile care aduc voturi la Calafat.

4) DRUMUL CALAFAT-CRAIOVA, LOCURI DE MUNCA PENTRU CALAFETENI, orice minciuna este buna cand o crede cineva, dar aberatiile conducatorilor manjiti politic in toate partidele existente in functie de interese sunt nemarginite.

5) INVESTITORI STRAINI, INVESTITII, LOCURI DE MUNCA, rezultatul sunt doua vizite in ITALIA SI SUA, ale alesilor, restul despre investitori este asemanator cu cunoasterea limbii engleze de catre Mircea Guta, adica atunci vor veni investitorii.

6) INDEPARTAREA DE CETATENI, TRATAREA CALAFETENILOR CA PROSTIME, TRANSPARENTA BUGETULUI LOCAL FATA DE CLIENTELA SI ASCUNDEREA CONTRACTELOR CU APROPIATII.

7) 4 CONSILIERI PNL IN INCOPATIBILITATE, CONFLICT DE INTERESE SI NERESPECTAREA LEGILOR.

Ca ai 3 locuri de munca, ca ai sau nu afaceri directe cu Primaria, ca ai cumparat sau vandut ceva catre administratia publica, acestea nu sunt fapte de coruptie, considera preascolitii consilieri liberali, mare parte dintre ei avand deja asigurat drumul catre alte partide.

8) FONDURI EUROPENE, FARA NUMAR DAR NU LE VEDE NIMENI

Dezolant este faptul ca astazi destinul orasului Calafat, nu mai este condus de catre calafeteni, ci de grupuri de interese care santajeaza pentru a obtine contracte si dicteaza mersul bugetului la Calafat, fara chiar ca primarul sa mai aiba ceva de zis, acesta fiind santajat din toate directiile.

Trenul politic a fost pierdut de catre administratia Guta, acestia ramand doar cu vizite pe bani publici si cu un mare cutremur in asteptare.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Prima decolare spre Londra de pe Aeroportul Craiova

De pe Aeroportul Craiova a plecat prima cursă spre Londra, efectuată de o companie low-cost. Conducerea Consiliului Judeţean Dolj a ales destinaţia în urma unor cercetări în piaţă, venind astfel în întâmpinarea doleanţelor doljenilor stabiliţi în Marea Britanie.

În urmă cu cinci luni, lansam primele curse Craiova – Milano şi reluam zborurile directe către Roma. Astăzi, deschidem o nouă destinaţie, spre Londra. Alegerea rutei a fost înlesnită de numeroasele solicitări venite de la olteni plecaţi în Marea Britanie şi care doreau astfel să le facilităm legătura cu familiile rămase acasă. Rutelor deja clasice Craiova – Milano și Craiova – Roma, operate de pe Aeroportul Craiova, li se adăugă de astăzi Craiova – Londra, iar de anul viitor zboruri către Dortmund, Bologna și Barcelona. Mă bucur că, după o muncă de câțiva ani, vedem încununat de succes un proiect în care Consiliul Judeţean Dolj a crezut cu tărie: reabilitarea şi modernizarea aeroportului. Am luat această iniţiativă într-un moment în care de pe Aeroportul Craiova plecau sub 300 de călători într-un an întreg. Astăzi, când avem siguranţa că până la sfârşitul anului de la Craiova vor zbura peste 35.000 de pasageri, putem vedea cu toţii cât de mare este pasul pe care l-am făcut în mai puţin de cinci ani”, a declarat Ion Prioteasa, preşedintele Consiliului Judeţean Dolj.

Constructorii români, italieni, austrieci şi spanioli se bat pentru autostrada Sebeş-Turda.

Licitaţia pentru construcţia autostrăzii Sebeş-Turda (70 de kilometri) a atras interesul companiilor româneşti şi străine de construcţii, 43 de consorţii depunând oferte ieri pentru cele patru tronsoane în care este împărţită şoseaua. Printre firmele care au depus oferte se numără italienii de la Astaldi sau Tirrena Scavi, nemţii de la Max Boegl, firmele româneşti Hidroconstrucţia (controlată de management şi salariaţi), Euro Construct Trading 98 (Dan Beşciu şi Sorin Vulpescu)  sau PA&CO International (Costel Căşuneanu), spaniolii de la FCC Construccion sau austriecii de la Strabag.

Costul estimat de CNADNR pentru construcţia acestei autostrăzi se ridică la circa 554 de milioane de euro, potrivit informaţiilor publicate pe e-licitatie.ro.  Sebeş-Turda este singura autostradă realizată din fonduri europene pe care statul a scos-o la licitaţie anul acesta

Mihai Cotea – Consilierul local – Preot – Consilier al primarului si bussinessman, face ca toate hotararile luate cu votul lui sa fie invalidate

Mihai Cotea nu mai este membru PNL si a ramas preot ceea ce face ca toate hotararile luate de Consiliul Local cu ajutorul votului sau, sa fie nule!

MAI JOS AVETI DOCUMENTE CUTREMURATOARE DESPRE DECLARATIILE FALSE ALE ACESTUI ALES AL DOMNULUI – POLITICIAN- AFACERIST!

In atentia Mitropoliei Olteniei si Patriarhiei, aceste documente confirma implicarea lui Cotea Mihai in politica, desi incalca grav hot.Sf.Sinod, el trebuie sa fie judecat dupa randuielile bisericesti  si sa aleaga intre preotie si politica, dar cu mentiunea ca din preotie trebuie sa plece pentru totdeauna. Mentionam ca Mitropolia Olteniei nu a facut ce trebuia sa faca si documentele au ajuns si la Patriarhie spre rejudecata.

Atasam lista consilierilor locali, in functie de partidele politice, din data de 6.09.2013

http://realitateadunareana.ro/wp-content/uploads/2013/09/consiliul-local-calafat1.jpg

http://s22.postimg.org/4cfps6p69/cotea.jpg

Breaking News: Mihai Cotea nu mai este membru PNL, toate hotararile luate de Consiliul Local Calafat in ultima perioada sunt invalide!

Conform unei adrese primite de la Mitropolia Olteniei, preotul Mihai Cotea, care a intrat in Consiliul Local Calafat pe listele PNL, nu mai este membru de partid si activeaza independent, prin urmare, conform legiilor in vigoare, odata cu pierderea calitatii de membru al PNL, si-a pierdut si postul de consilier local, iar toate hotararile luate de Consiliul Local cu votul preotului Mihai Cotea, de la data pierderii calitatii de membru PNL, sunt invalide! Facem precizarea ca preotul Mihai Cotea, mai este si consilier personal al primarului Guta, post platit tot din bani publici. Datorita megalomaniei si lacomiei, Consililul Local Calafat risca sa intre intr-un blocaj. Asteptam pozitia presedintelui PNL Calafat, primarul Mircea Guta, referitoare la aceasta situatie.

http://s22.postimg.org/4cfps6p69/cotea.jpg