tramadol en cuba tramadol 50mg presentacion farmacologica del tramadol

can you take tegretol and tramadol buy tramadol overnight tramadol addiction dogs

lexapro taken with phentermine buy phentermine online how much weight can you lose in a week with phentermine

ambien testing drug test buy ambien online ambien trial coupon

baby ate ambien ambien for sale ambien night eating

ibuprofen met tramadol tramadol 50 mg what is the dose of tramadol

can you smoke or snort soma soma online wózek inwalidzki soma sm-500

can i take tramadol before suboxone tramadol 50mg tramadol hcl er capsules 150 mg

valium brain effects buy valium does valium show up on military drug tests

how long do the effects of valium last for buy valium online valium and muscle relaxers











>

Archive for: martie 2014

Incredibil: Mircea Guta a prejudiciat calafetenii cu 403.000 euro doar prin cateva contracte, urmeaza Curtea de Conturi

Calafatul modern traieste astazi o adevarata revolutie, pentru ca primarul Guta este exponentul unui sistem in mijlocul unei explozii imense.

Adevarul despre doarul lui Guta- Ora de Dolj- articol bomba

DNA face curățenie la Calafat. Primarul Mircea Guță, urmărit penal de DNA

 

Mircea Guţă, primarul Calafatului, este urmărit penal de procurorii DNA pentru luare de mită şi abuz în serviciu, potrivit evz.ro. Acesta este bănuit că ar fi primit automobile, vacanţe în străinătate, bani şi alte bunuri pentru a direcţiona, fără licitaţii, mai multe contracte de achiziţii publice către membrii unei grupări interlope. Este vorba de clanul Mondialilor, format din apropiaţi ai lui Bercea Mondial, infractorul din Drăgăneşti (judeţul Olt) care este acum în penitenciar pentru că şi-a înjunghiat nepotul. Faptele lui Mircea Guță, pe care acesta în replică le pune pe seama răzbunării adversarilor politici, au fost arătate și de România TV, post care spune că trimiterea sa în judecată este iminentă, dat fiind că DNA – Serviciul Teritorial Craiova a lucrat și așa foarte mult la dosarul nr 48/P/2011. Însă numărul mare de persoane cuprinse în grupul infracțional, din care fac parte și politicieni din Craiova și București (sursele au vorbit de deputații Mihai Voicu și Cosmin Enea) par a fi motivul ritmului lent, nicidecum presiunile politice pentru protecția acordată celor urmăriți penal. Răspunsul oferit cetățenilor care au solicitat informații despre dosarul privind faptele sesizate este fără dubii: zilele lui Mircea Guță în liberate sunt numărate!

“Vă comunicăm că, în dosarul nr 48/P/2011 al Direcţiei Naţionale Anticorupţie – Serviciul Teritorial Craioava, se efectuează acte de urmărire penală faţă de Marinel Mircea Guţă. În cauză este pusă în mişcare acţiunea penală, prin ordonanţa din 11 februarie 2014, faţă de sus-numit, sub aspectul săvârşirii infracţiunilor de abuz în serviciu şi luare de mită”

Informațiile privind incredibilele fapte ale grupului controlat de Guță au ajuns nu doar la procurori, ci și în presă. Iată ce scriau jurnaliștii în urmă cu câteva luni:

Cel puţin patru societăţi comerciale din Drăgăneşti-Olt au devenit abonate ale banului public din Calafat. Despre aceste societăţi comerciale se aude faptul că ar aparţine unor rude ale lui Bercea Mondialu, în prezent aflat în penitenciar. Veţi vedea cum un kilogram de cloramină costă un milion de lei, sau cum o roată de pubelă cinci milioane. Veţi vedea cum un „sereleu” a primit în trei zile un miliard şi jumătate din banii Calafatului. Dacă erau necesare aceste cheltuieli, măcar dacă s-ar fi făcut la preţul corect, decideţi dumneavoastră. Această anchetă jurnalistică are rolul de a atrage atenţia asupra unui fenomen grav, trist, dar adevărat. Se vorbeşte despre situaţia tragică uneori a oraşului Calafat, însă zeci de miliarde s-au cheltuit fără niciun simţ al realităţii. Sau fără niciun bun simţ.

Cloramina, mai scumpă ca Arielul

De departe, cele mai interesante cheltuieli le-am descoperit în luna octombrie a anului 2010. În decurs de o săptămână, societatea comercială AGMEB MATERIALE SRL vinde Primăriei Calafat în valoare de peste două miliarde de lei. Astfel, în data de 17.10.2010, se emite factura cu numărul 127, în valoare totală de 70.990 lei (709 milioane lei vechi). Pe această factură sunt trecute sârmă de alamă (la preţul de 1.800.000 lei kilogramul fără tva- preţ real 320.000 lei) şi furtun incendiu. La trei zile distanţă, pe data de 20.10.2010, Primăria Calafat cumpără din nou, cu factura numărul 133 în valoare de 69.130 (aproximativ 700 de milioane lei vechi), de la aceeaşi societate comercială, clor pentru dezinfectat şi praf clor pentru dezinfecţie (acelaşi produs), la un milion de lei vechi kilogramul. Aici, la producători, am găsit mai multe preţuri, de la 30.000 lei kilogramul până la 250.000 de lei. Niciunde însă la 1.000.000 de lei (adică de cel puţin patru ori mai mult decât preţul real). Mai trec cinci zile, iar firma respectivă, SC AGMEB MATERIALE SRL iar vinde. Iar Primăria Calafat iar cumpără. Cam de aceeaşi valoare (la prima vedere fiecare factură este făcută în limita a 15.000 de euro fără tva-criteriu de încredinţare direct fără obligativitatea de a efectua licitaţie electronică). Aşadar, factura numărul 139 din 25.10.2010 este în valoare de 73.532 lei (alte 730 de milioane). De data asta nu mai e nici sârmă, nici cloramină ci europubele… sparte pe bucăţi. Adică cinci milioane roata, 18 milioane capacul, 18 milioane containerul şi alte cinci milioane balamaua. Credem că aici vorbim despre containerele zincate, care se vând, la producător, la un preţ de maxim 300 de euro, adică 12-13 milioane. Ţinând cont că Primăria Calafat a plătit 20 milioane numai pe roţile unei pubele, este evident că avem din nou de-a face cu o “cumpătată” cheltuire a banului public.

Untitled

Acestea sunt doar trei dintre facturile emise de SC AGMEB MATERIALE SRL către Primăria Calafat. Mai concret, 2 MILIARDE 130 de milioane într-o săptămână… AGMEB MATERIALE SRL a revenit cu alte două facturi (numerele 156/10.02.2011 şi 158 din 12/02/2011) cu suma totală de 1 miliard şi jumătate. Printre produsele vândute aici se regăsesc aceleaşi pubele la preţ de şapte ori mai mare, dar apar şi produse noi, cum ar fi stingătoare PSI la 10 milioane bucata (maxim un milion bucata preţ real). Pentru cele cinci facturi emise de SC AGMEB MATERIALE SRL, calafetenii au plătit din buzunarul lor peste 4 miliarde lei vechi. Probabil că societatea respectivă are tăiate multe alte facturi, însă să le publicăm pe toate ar însemna două ziare întregi. Dar SC AGMEB MATERIALE SRL nu este singura abonată la bani publici. Tot din Drăgăneşti Olt apare SC METAL BRONZ ALFA SRL. Două facturi emise în aceeaşi zi (facturile 00000006 şi 00000009 / 27.05.2011) însumează valoarea de 96.421 lei (fără puţin alt miliard de lei). Aici, potrivit facturilor, Primăria cumpără 52 de măşti de gaze la aproape 10 milioane lei bucata (am găsit oferte ale firmelor specializate cu 200 de mii de lei vechi), precum şi PICHETE PSI (neechipate) la aproximativ 60 de milioane de lei bucata (trei milioane la un producător de material antiincendiu).
Poate doar primarul Guţă să ne spună câte facturi a emis METAL BRONZ ALFA SRL către primărie. Noi avem doar două, în valoare de aproape un miliard.
O altă firmă din Drăgăneşti se înscrie la „finanţare” din banii calafetenilor. SC PEHART INSTAL SRL vinde şi ea, potrivit facturii 004/17.11.2010 de vreo 800 de milioane de lei. Ce vinde? Şuruburi la 50.000 lei bucata, în loc de maxim 10.000 lei, foi de Plexiglas la 20 de milioane foaia, pretul real 3 milioane. Apare o poziţie numită schelet metalic, la preţul de 1.240.000 lei. Ce o fi asta? Oare ţeava care costă, în cel mai rău caz 120.000. Adică de 10 ori mai puţin…. De pe alte două facturi, emise de aceeaşi firmă, aflăm că Primăria a cumpărat coşuri stradale de gunoi la 10 milioane bucata (maxim două milioane la producătorii români) precum şi capace de canal la 18 milioane de lei (doar patru milioane preţul producătorului). Câte facturi or fi emise de această firmă, nu ştim, dar pe trei dintre ele s-au cheltuit 2 miliarde 400 de milioane.

Echipamentele pentru pichete, cumpărate cu doi ani înainte

Prima firmă care pare să fi deschis drumul „sereleurilor” din Drăgăneşti este SC BRICOMAT SRL. Potrivit facturilor cu numerele 08 şi 35 din datele de 9 respectiv 15.12.2008, Primăria Calafat a cumpărat de 500 de milioane de lei echipamente necesare pentru staţii de autobuz (despre care înţelegem că valoarea finală a uneia ar fi la 200 de milioane de lei vechi), dar şi echipamente pentru pichetele PSI pe care Primăria urma să le cumpere peste doi ani.

Pe multe dintre facturile emise de firmele din Drăgăneşti Olt, Mircea Guţă a semnat ca… primarul, dându-şi „văzutul” pentru facturile de miliarde. Că doar nu dădea de la el din buzunar. Îl ajuta şeful de la DSUP (utilităţi publice), Pârvan Gheorghe. Semnăturile celor doi apar pe multe dintre facturi. De altfel, în urmă cu câteva zile, mai mulţi angajaţi ai Primăriei au dat cu subsemnatul în faţa celor de la DNA pentru cheltuielile exagerate ale conducerii. La o primă estimare, cel puţin un milion de euro s-au cheltuit în mandatul de criză al lui Guţă pentru roţi de pubele la 5 milioane bucata, cloramină la un milion kilogramul, coşuri de gunoi la 10 milioane bucata, staţii de autobuz la peste 200 de milioane bucata etc. Noi teme pentru anchetatori, nu-i așa?

mai multe la http://oradedolj.oradestiri.ro/dna-face-curatenie-la-calafat-primarul-mircea-guta-urmarit-penal-de-dna/#.Uzmb91fBcg8

Investitorii se feresc de Calafat, tu ti-ai risca banii aici?

  Scandalul si faptele de coruptie in care este implicat in acest moment primarul Municipiului Calafat au repercursiuni destul de grave asupra economiei locale, zero noi locuri de munca sunt preconizate pentru viitorul apropiat.

Imaginea Calafatului este puternic murdarita si se pare ca in mediile de investitii acest municipiu ar avea multe bile negre datorita neseriozitatii autoritatilor, a lipsei de profesionalism dar si a coruptiei instituite la Calafat.  Astazi nimeni nu isi mai risca nici macar un leu in zona noastra, pentru ca se gandeste de doua ori cu cine are de aface.

Pana cand primarul Guta nu isi va rezolva problemele din justitie si nu isi va reface imaginea care in acest moment este la pamant se pare ca investitiile in Calafat vor continua cu cifra 0. Imaginea Calafatului este strans legata de faptele de coruptie in forma continuata instaurate in zona si acestea alunga orice investitor serios. Mai mult, pregatirea autoritatilor lasa de domeniul fantasticului in acesta zona, rezultatul fiind scaderea locurilor de munca in ultimii 6 ani.

Incredibil: Mircea Guta apare iar in Gazeta de Sud, in fruntea primarilor urmariti de DNA

imagine-articol-1

Primarul din Calafat, Mircea Guţă, este cercetat pentru comiterea infracţiunilor de abuz în serviciu în formă continuată şi luare de mită

Un număr de 18 primari şi viceprimari olteni au numele trecute pe coperţile unor dosare aflate în lucru la Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) – Biroul Teritorial Craiova, printre ei numărându-se Mircea Guţă, edilul din Calafat, dar şi fostul primar din Turceni, Gorj, Ion Iordache.
Procurorii DNA au precizat pentru Gazeta de Sud că, „în evidența penală a Serviciului Teritorial Craiova se află înregistrate 18 dosare penale, în care sunt suspiciuni cu privire la săvârşirea de fapte care ar putea reprezenta infracţiuni aflate în competenţa de soluţionare a Direcţiei Naţionale Anticorupţie, de către persoane având calitatea de primari și viceprimari din județele Dolj, Gorj, Olt și Mehedinți“. În trei dintre aceste dosare, cele cu numerele 214/P/2010, 48/P/2011 și 71/P/2011, procurorii au dispus începerea urmăriri penale faţă de edili. În dosarul 48/P/2011, Mircea Guţă, primarul din municipiul Calafat, este acuzat de comiterea infracţiunilor de abuz în serviciu în formă continuată şi luare de mită. Dosarul 71/P/2011 îl vizează pe Ion Iordache, fost primar al oraşului Turceni, Gorj, care este acuzat de complicitate la infracţiunea de şantaj în formă continuată. În ceea ce priveşte dosarul 214/P/2010, procurorii anticorupţie au comunicat că este începută urmărirea penală, însă „nu se pot da informaţii, întrucât acestea ar periclita buna desfăşurare a anchetei penale“.

Achiziţii dubioase la Calafat

Procurorii DNA au dispus pe 11 februarie 2014 începerea urmăririi penale faţă de primarul oraşului Calafat, Mircea Guţă, pentru abuz în serviciu şi luare de mită, fiind făcute cercetări „cu privire la achiziţionarea mai multor bunuri fără respectarea prevederilor legale, având drept consecinţă prejudicierea bugetului CL Calafat“. Ancheta procurorilor anticorupţie vizează o serie de achiziţii făcute de Primăria Calafat în perioada 2008-2011 de la firmele deţinute de Constantin Coman, bulibaşa din Drăgăneşti-Olt, Robert Rădulescu şi Marinel Rădulescu.
Mai multe facturi intrate în posesia GdS arată că, în octombrie 2010, Agmeb Materiale SRL din Drăgăneşti – Olt (societate administrată de Constantin Coman) a emis către Primăria Calafat trei facturi în valoare totală de 214.000 de lei (48.000 de euro), pentru achiziţia mai multor materiale, cu preţuri suspecte. Spre exemplu, primăria ar fi achiziţionat 500 kg de clor B pentru dezinfectat la preţul de 75 lei/kg, fără TVA, dar şi 250 kg de praf clor pentru dezinfecţie la preţul de 73 lei/kg, exclusiv TVA. De asemenea, s-au mai emis facturi pentru 200 kg sârmă din alamă (180 lei/kg) şi 250 de metri liniari pentru incendiu (85 lei/m), preţurile fiind fără TVA. Unele dintre cele mai interesante achiziţii se referă la europubelele pentru gunoi, care au fost facturate pe bucăţi. De exemplu, containerele zincate (zece bucăţi) au fost facturate la preţul de 2.200 lei/bucată, iar capacele, la 2.222 de lei. În fine, roţile (40 de bucăţi) au ajuns şi ele să coste peste 480 lei/bucata, iar balamalele au ajuns la preţul de 500 lei/bucata. Rezumând, un container de gunoi complet, care are în componenţă containerul din zinc, capacul, patru roţi şi două balamale ajunge la 7.340 de lei (1.630 de euro).
SC Bricomat SRL (radiată la sfârşitul anului 2013) este altă societate din Drăgăneşti-Olt care a emis facturi destul de interesante către Primăria Calafat. În perioada 8 – 16 decembrie 2008, Bricomat a emis către Primăria Calafat trei facturi în valoare totală de aproape 40.000 de euro, prin care se cerea decontarea mai multor produse. Printre acestea se numără pelerine de ploaie (48 de bucăţi) la preţul de 300 lei/bucata, extinctoare PSI (35 de bucăţi) la preţul de 833 lei/bucata sau scaune din plastic (140 de bucăţi) la preţul de 90 lei/bucata. Aceeaşi societate a emis către primărie altă factură, în 2011, în valoare de 70.000 de lei (15.000 de euro), pentru achiziţia de plexiglas şi cloramină (250 kg), la preţul de 93 lei/kg.

Mai multe cititi la http://www.gds.ro/Actualitate/2014-03-31/Primari+olteni%2C+in+%E2%80%9Evizorul%E2%80%9C+DNA

Cum sunt americanii vinovaţi de sclifoseala europenilor

În 1966, cuprins de un puseu naţionalist, preşedintele francez, Charles de Gaulle, a cerut Statelor Unite să-şi retragă toţi soldaţii de pe teritoriul Franţei. De la Casa Albă, preşedintele Lyndon B. Johnson a răspuns devastator: “domnule de Gaulle, spuneţi-ne, trebuie să ne luăm din pământul dv. şi cei 60.000 de soldaţi americani morţi pentru salvarea Franţei în cele două războaie mondiale?”

Cu întrebarea aceasta, Lyndon B. Johnson a expus întreaga ipocrizie a europenilor când vine vorba de relaţia cu americanii. Europa este Lumea Veche, dar se poartă adesea cu America imatur, ca un copil răzgâiat, care nu că nu e-n stare, dar mai ales nu vrea să-şi asume vreo răspundere.

În vremuri de pace, europenii reproşează americanilor că-s intervenţionişti, că-s jandarmul mondial, că se bagă. Dar, când cerurile istoriei se înnegurează, americanii devin brusc vinovaţi pentru că, dimpotrivă, nu se bagă, pentru că-s izolaţionişti, pentru că nu ne ajută la nevoie.

Să recunoaştem: trebuie să fie destul de obositor să aperi o Europă într-atât de capricioasă.

De fapt, Europa este în primul rând responsabilitatea europenilor, nu a Americii. Şi e doar o chestiune de voinţă şi, până la urmă, de bun simţ ca să-ţi asumi un rol pe măsura importanţei tale globale.

Nu Statele Unite, nu China şi în nici un caz Rusia, ci Uniunea Europeană e cea mai mare putere economică mondială, luată în ansamblul ei.

Cu o populaţie de 500 de milioane de oameni şi cu un PIB de 13 mii de miliarde de euro, Uniunea Europeană ar trebui să fie un colos geopolitic cu care nimeni n-ar vrea să se pună rău. Dar, Uniunii îi lipseşte principala caracteristică pentru a fi într-adevăr un mare jucător geopolitic: o forţă militară comună, pe uscat, pe apă şi în aer. Europenii n-au considerat niciodată necesar să investească în aşa ceva, deşi guvernul american şi establishmentul politic de peste ocean insistă de zeci de ani, deja, ca Europa să-şi dezvolte capabilităţi militare comune. Cine o fi vinovat acum că, la vremuri de restrişte, europenii dau din colţ în colţ şi zgrepţăne din nou la uşa americanilor?

Mai mult, însăşi alianţa militară nord atlantică, NATO, este o construcţie în care americanii asigură, singuri, 75% din buget. Europenii sunt prea zgârciţi şi prea comozi ca să contribuie pe măsura nevoilor lor de securitate.

Încă un lucru: ţările membre ale NATO au obligaţia de a cheltui măcar 2% din PIB pentru apărare. 2%! Însă doar 4 ţări din NATO, în afara Americii, asigură acest nivel: Marea Britanie, Germania, Grecia şi Estonia. Ştiţi cât cheltuieşte România? 1,4%.

De fapt, care e vina preşedintelui Obama? Că e american, desigur, şi apoi ar mai fi vinovat şi că nu vine-n zbor aşa, ca Superman, să-l bată pe rusul cel rău în locul nostru, nu? Pentru că noi, europenii, suntem prea fandosiţi ca să ne asumăm şi momentele neplăcute din istorie, nu? Suntem prea sclifosiţi ca să dăm bani pe propriul nostru sistem de apărare!

Înainte de a-l condamna pe Obama că nu se bate pentru noi şi în locul nostru, reţineţi, urmatoare stire, transmisă ieri de agenţiile internaţionale: “Președintele rus, Vladimir Putin, l-a primit la reședința sa pe directorul general al companiei germane Siemens, Joe Kaeser… care l-a asigurat pe dl. Putin că Siemens doreşte să-şi continue afacerile în Rusia, în ciuda evoluţiilor internaţionale din ultima vreme… Siemens a obţinut anul trecut 2,2 miliarde de euro din afacerile sale în Rusia.”

Deci, cine e ipocritul acum, americanii sau tocmai europenii, care cer americanilor să-i oprească pe ruşii cei răi, în timp ce ei fac afaceri grase cu aceiaşi ruşi, deodată mult mai simpatici în această prezentare zornăitoare?

shutterstock_183788348

sursa: petreanu.ro

Sondaj IRES – Crin Antonescu la același nivel cu Mihai Răzvan Ungureanu

Conform sondajului IRES prezentat de Evenimentul Zilei, Crin Antonescu a ajuns la același nivel al intenției de vot ca și Mihai Răzvan Ungureanu, cu 12%. La întrebarea „dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri prezidențiale”, 31% dintre respondenți au spus că ar vota cu Victor Ponta.
De precizat este faptul că rezultatul a fost obținut în urma unei întrebări deschise, fără ca respondenților să li se dea variante de răspuns.
Pe locurile următoare s-au clasat Traian Băsescu- 10%, Călin Popescu Tăriceanu, pentru care au optat 7% dintre respondenți, Corneliu Vadim Tudor- 6%, Sorin Oprescu – 6%, Mugur Isărescu – 4%, Klaus Johannis – 3%, Elena Udrea – 2%, Emil Boc – 2%, Mircea Geoană, Dan Diaconescu și Cătălin Predoiu – cu câte 1% din opțiuni. În proporție de 4%, românii ar vota alt candidat.
USD câștigă detașat alegerile europeneDacă duminica viitoare ar avea loc alegeri europarlamentare, alianța PSD+PC+UNPR ar obține 42% din voturi.

Doar 14% dintre cei care ar veni la urne ar vota cu PNL, PDL este cotat la 11%, PMP – 10%, UDMR și PRM ar obține câte 5%, PP-DD – 4%, iar Forța Civică – 3%. Aceste procente sunt calculate din cei 69,3% dintre respondenți, care au declarat că își vor exprima o opțiune de vot. 19,8% dintre participanții la studiu sunt indeciși cu privire la partidul sau alianța politică pe care să o voteze la alegerile europarlamentare, iar 9,3% spun că nu votează.

19,8% sunt indeciși, 9,3% nu vor vota, iar 1,7% au refuzat să răspundă la întrebare

De ce nu se mediatizeaza Zilele Municipiului Calafat, au mai putin fast ca altadata?

Probabil cel mai important eveniment al inceputului de an din municipiul Calafat, Zilele Municipiului Calafat sunt in acest an mai putin mediatizate decat altadata. Megaspectacolul de sunet si lumini, focurile de artificii, petrecerile campenesti sunt astazi in urma la ceea ce inseamna mediatizare si promovare a municipiului nostru desi nu trebuie sa fie asa.

Aceasta metoda de promovare si de atragere de investitori in zona dar si de turisti este astazi in mod inexplicabil abandonata insa speram ca lucrurile se vor indrepta si orasul nostru va beneficia si de acest avantaj pe termen lung.

Desi este strans legata de refacerea zonei Debarcader dat si de amenajarea peisagistica a municipiului, se pare ca toate vor fi la inaltime cu ocazia evenimentului anului la Calafat. Realitatea Dunareana va mediatiza intens acest spectacol filmat si cu o drona se pare in acest an.

Vom reveni cu mai multe amanunte despre eveniment zilele urmatoare, trupele invitate dar si celilalti invitati ii aflati doar de aici.

TSD Calafat ii trimite in excursii pe elevii cu rezultate foarte bune la învăţătura, preluare Ziua de Sud

Preşedintele TSD Calafat, Cosmin Catrina, s-a alăturat cererilor directorilor de şcoli din municipiu şi a solicitat Primăriei Calafat organizarea de excursii pentru elevii din Calafat cu rezultate foarte bune la învăţătură, având în vedere succesul celei organizate anul trecut la Alba-Iulia, realizată tot la inţitiativa organizaţiei social-democrată, având acelaşi scop.

“Elevii care obţin rezultate foarte bune trebuie să beneficieze de o recompensă pentru munca depusă pe toată perioada anului şcolar, dar şi pentru a-i încuraja să înveţe în continuare. Dorim ca această excursie să aibă un intinerar atractiv, vizitându-se locuri încărcate de istorie şi atracţii turistice care să-i facă pe elevi să aprecieze excursia ca relaxantă şi educativă în acelaşi timp. Este datoria fiecăruia dintre noi de a schimba Calafatul în bine şi TSD Calafat va susţine şi va promova diferite proiecte în Consiliul Local care să răspundă nevoilor tinerilor din municipiu. Sperăm ca toţi consilierii locali, indiferent de partidul din care fac parte, să susţină acest demers al tinerilor social-democraţi din Calafat, pentru că elevii şcolilor calafetene care învaţă foarte bine, merită să fie răsplatiţi!”, a declarat Cosmin Catrina, preşedinte TSD Calafat.

De-a lungul timpului TSD Calafat a propus mai multe proiecte Consiliului Local Calafat prin care şcolile au fost dotate cu echipamentele necesare.

TSD Calafat ajută copiii cu performanţe şcolare să meargă în excursie, preluare PonturiDespre.ro

Preşedintele TSD Calafat, Cosmin Catrina, s-a alăturat cererilor directorilor de şcoli din municipiu şi a solicitat Primăriei Calafat organizarea de excursii pentru elevii din Calafat cu rezultate foarte bune la învăţătură, având în vedere succesul celei organizate anul trecut la Alba-Iulia, realizată tot la inţitiativa organizaţiei social-democrată, având acelaşi scop.

“Elevii care obţin rezultate foarte bune trebuie să beneficieze de o recompensă pentru munca depusă pe toată perioada anului şcolar, dar şi pentru a-i încuraja să înveţe în continuare. Dorim ca această excursie să aibă un intinerar atractiv, vizitându-se locuri încărcate de istorie şi atracţii turistice care să-i facă pe elevi să aprecieze excursia ca relaxantă şi educativă în acelaşi timp. Este datoria fiecăruia dintre noi de a schimba Calafatul în bine şi TSD Calafat va susţine şi va promova diferite proiecte în Consiliul Local care să răspundă nevoilor tinerilor din municipiu. Sperăm ca toţi consilierii locali, indiferent de partidul din care fac parte, să susţină acest demers al tinerilor social-democraţi din Calafat, pentru că elevii şcolilor calafetene care învaţă foarte bine, merită să fie răsplatiţi!”, a declarat Cosmin Catrina, preşedinte TSD Calafat.

De-a lungul timpului TSD Calafat a propus mai multe proiecte Consiliului Local Calafat prin care şcolile au fost dotate cu echipamentele necesare.

TSD Calafat

O veste bună de la BNR: creditele în lei continuă să se ieftinească

Tendinţa de scădere a dobânzilor la creditele în lei se va menţine dacă fundamentele economice actuale nu se schimbă, afirmă viceguvernatorul BNR Bogdan Olteanu.

„În volumul creditelor nou acordate este remarcabil pentru România, pentru că pentru prima dată creditele în lei au dobânzi mai mici decât cele în valută, în anumite condiţii. Este o revoluţie. Există premisele ca această evoluţie să continue, dacă fundamentele economice se păstrează. Viziunea noastră în domeniul politicii monetare este că menţinându-se fundamentele economice, premisele reducerii costurilor la creditele în lei să continue. Ştiţi bine că în ceea ce priveşte costul creditelor în valută aceste mecanisme nu ţin de BNR”, a spus Olteanu, la conferinţa „Restructurarea, o măsură de însănătoşire a companiilor”, organizată de Ziarul Financiar.

El a mai arătat că şi cursul de schimb se va menţine în aceleaşi marje, în aceleaşi condiţii economice.

„Nu poţi să menţii un curs de schimb împotriva evoluţiei economiei. Din analizele colegilor mei, cursul de schimb este în marja actuală a economiei reale, dar premisele viitoare ţin de activitatea economică şi de stabilitatea politicilor publice. Atâta timp cât economia reală va susţine acest curs de schimb, el va rămâne stabil”, a spus Olteanu.

Exclusiv: Procurorii DNA „il doboară” pe Mircea Guţă in sondaje

Sondajul a fost efectuat telefonic în perioada 20-23 Martie 2014, pe un eşantion de 967 de persoane din Municipiul Calafat si satele aparţinătoare.

Conform acestui sondaj problemele legate de locurile de muncă, drumuri, agentul termic, câini vagabonzi sunt cele indicate de către calafeteni ca şi cele mai mari probleme în ordinea în care ar trebui rezolvate.

Astfel, la întrebarea “Dintre următoare probleme, care credeţi că este problema ce ar trebui rezolvată imediat (în primul rând) în municipiul Calafat?”, răspunsurile au arătat astfel: locurile de munca – 35%, starea drumurilor – 21%, agentul termic – 20%, câinii vagabonzi – 16%, întreţinerea şcolilor şi grădiniţelor – 8%.

Sondajul a testat şi încrederea în oamenii politici din Calafat, iar dupa ancheta DNA in care este implicat primarul Mircea Guta, acesta s-a prabusit in sondaje.

 Întrebarea “Care sunt personalităţile politice calafetene în care aveţi cea mai mare încredere? Enumeraţi maxim trei politicieni, în ordinea importanţei” a fost una deschisă, lăsând exclusiv la voia repondenţilor nominalizarea politicienilor.

În acest top conduce Emil Popa (44%), fiind urmat de Mircea Guţă(18%), Vasile Vasile Adelică (15%), Dan Bora (13%), Doru Mituleţu (6%), Radu Ciobanu (4%). De remarcat că în cazul întrebării deschise contează în primul rând de cine îşi aduc aminte respondenţii, pentru că nu primesc nici un fel de indicaţii.

Circa 80% dintre calafeteni sunt interesaţi şi foarte interesaţi de viitoarele alegeri locale. Puţin interesaţi s-au declarat 17%, iar 3% – deloc interesaţi.

La întrebarea “Dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri pentru Consiliul Local al municipiului Calafat, candidaţii cărui partid i-aţi vota pentru funcţia de consilier?”, răspunsurile se prezintă astfel: PSD – 41%, PNL – 19%, PDL – 19%,  PPDD – 9%, PMP – 7%, PRM – 5%.

 

Ford ar putea produce la Craiova și un SUV

Pe lângă producția B-Max, americanii de la Ford ar putea fabrica la uzina de la Craiova și un SUV, cel mai probabil modelul EcoSport, însă până în prezent mai marii companiei nu au luat nicio decizie.

Declarația a fost făcută de directorul general al Ford România, care este şi şeful Companiei Naţionale de Vânzări (CNV) a Ford, Zoltan Brassai.

Întrebat ce model nou din gama Ford s-ar potrivi pentru fabrica auto din Craiova, directorul general al Ford România a dat exemplul SUV-ului EcoSport, care se produce în prezent în India şi se vinde pe piaţa europeană. În opinia lui Brassai, un SUV mic, precum EcoSport s-ar potrivi fabricii din Craiova, dar aceste decizii se iau în cadrul Ford Europa. În funcţie de cererea pe piaţă a acestui vehicul, Ford va decide dacă introduce în fabricaţie EcoSport şi la Craiova sau nu, dar deocamdată sunt doar discuţii, zvonuri fără în vreun suport al oficialilor Ford din Europa.

Numărul de salariaţi, în funcţie de volume

Producţia de autovehicule fiind considerată „foarte volatilă“ şi având o oarecare sezonalitate, atunci şi numărul de muncitori ar putea fi fluctuant, în funcţie de volumele de producţie. Brassai a spus că, dacă va creşte cererea de vehicule, fabrica din Craiova va trebui să vadă dacă poate să producă noile volume cu acelaşi număr de oameni, apoi să vadă dacă introduce un nou schimb după-amiaza sau se lucrează o zi de sâmbătă şi după aceea ar putea să înceapă fabrica să recruteze. Doar dacă va fi nevoie. El nu a exclus nici posibilitatea diminuării de personal. Deocamdată, nu există astfel de planuri, spune el, şi nici disponibilizări voluntare nu se mai preconizează anul acesta.

Întrebat cât va mai rezista fabrica din Craiova cu o producţie de 370 de vehicule B-Max pe zi, Zoltan Brassai a concluzionat că „poate să producă mult şi bine, pentru că produce un model cu o eficienţă foarte bună. Acest model (B-Max -n.r.) nu va avea niciodată o producţie de 300.000 de unităţi pe an, pentru că piaţa nu este atât de mare. De aceea se vorbeşte şi despre al doilea model în Craiova, la care se speculează foarte mult“.

Costuri mari de transport

„Ar fi un avantaj pentru noi să avem o infrastructură mai bună, nu doar pe şosele şi autostrăzi, ci şi pe căi ferate şi infrastructură navală“.a mai precizat șeful Ford România. În prezent, jumătate din producţia de vehicule şi motoare de la Craiova se transportă pe calea ferată până la Constanţa, iar de acolo, maşinile se încarcă pe vapoare, până în Europa. Cealaltă jumătate a producţiei se transportă pe căile rutiere, fie de la Craiova la Constanţa, fie de la fabrica auto din Bănie şi apoi înspre Timişoara, Arad şi Nădlac, iar de acolo ajung până în Austria, Germania, Franţa şi chiar Spania.

Zoltan Brassai a menţionat că modalitatea cea mai avantajoasă de a transporta maşinile din Craiova către Europa rămâne calea fluvială, pe Dunăre, dar pentru acest lucru ar trebui ca drumul până la Calafat să permită acest trafic, precum şi portul, şi Dunărea să permită, în zona noastră, ca barje uriaşe să acosteze şi să transporte câte 300-400 de maşini odată. „Transportul pe Dunăre este cel mai avantajos. Pe Dunăre până la Constanţa, iar de acolo pe vapoare până în Spania, Germania… Se reduce costul cu câteva sute de euro pe fiecare maşină, faţă de transportul rutier. Dacă vă imaginaţi că pe un camion se transportă opt-nouă maşini, pe o barjă pe Dunăre, deci fluvial se transportă peste 300 de maşini odată, iar pe transport oceanic sunt 3.000 de maşini transportate o singură dată. Pe Dunăre, pe Rin se transportă către Köln, unde este centrul de conducere al Ford în Europa, este o circulaţie intensă de vapoare cu maşini, cu containere. Din zece în zece secunde trece câte un vapor pe Dunăre“, a spus Brassai.

Mai multe detalii despre planurile Ford la Craiova și despre posibila mutare a unei părți din producţia de Fiesta din Germania în Bănie puteți citi pe gds.ro

 

Autostrada Craiova-Calafat, realizată din fonduri europene, anunţă Dan Şova

Vestea bună pentru Dacia, până la sfârşitul anului 2015, vom avea autostradă completă între Sibiu şi Nădlac şi ne gândim la o soluţie atât pentru Piteşti, cât şi pentru Craiova, pentru calea ferată, a declarat, luni, la postul public de televiziune, ministrul Transporturilor, Dan Şova.

Autostrada Craiova-Piteşti o facem în parteneriat public-privat sau în concesiune, avem procedură în derulare şi vom stabili câştigătorul undeva în luna iulie /2014, n.r./. De la Craiova la Calafat, care se află pe reţeaua principală de transport, o vom face din fonduri europene. Şi pentru Craiova şi pentru Piteşti vom crea condiţii să iasă fie la Calafat fie la Constanţa… Mai mult decât atât, vreau să vă spun că, în cursul zilei de vineri şi în cursul zilei de astăzi, am avut discuţii şi încercăm să găsim soluţii atât pentru Piteşti, cât şi pentru Craiova pentru calea ferată. Există calea ferată Piteşti prin Slatina-Craiova care se duce apoi spre sud, după aceea la Caransebeş şi spre Curtici. Vrem să vedem dacă găsim o soluţie să-i ajutăm şi cu transportul pe calea ferată. Este o rută prin sud pe Caransebeş, pe Coridorul IV A european. Am prezentat această idee astăzi ambasadorului Franţei, cu care am avut o discuţie. Problemele sunt două în principal: prioritatea şi viteza de deplasare’, a spus Şova.

Totodată, ministrul Transporturilor a menţionat că, până la finele anului 2015, va exista autostradă completă între Sibiu şi Nădlac, în acest context rămânând de finalizat distanţa dintre Piteşti şi Sibiu în lungime de 120 de kilometri.

‘Vestea bună pentru Dacia este că, până la sfârşitul anului 2015, noi vom avea autostradă completă între Sibiu şi Nădlac. Va rămâne, practic, doar Piteşti-Sibiu, adică 120 de kilometri. Mai mult decât atât, am avut o convorbire la Consiliului PPE de săptămâna trecută cu ministrul maghiar al Transporturilor şi mi-a zis că şi ei ajung în acest an cu autostrada la Nădlac. Cu un an înaintea noastră…’, a afirmat oficialul.

Dan Şova a declarat, luni seară, că lucrările la autostrada Piteşti-Sibiu vor demara la sfârşitul anului 2015 cu două tronsoane mari, respectiv pe ruta Piteşti-Curtea de Argeş-Rm. Vâlcea şi Sibiu-Boiţa.

Conform informaţiilor publicate de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România /CNADNR/, autostrada Piteşti-Sibiu va avea 116,64 km, iar valoarea estimată a proiectului este de 3,246 miliarde euro.

Demagogia la rang de arta la Calafat. Suntem mintiti zilnic

Pe aceasta cale, media tinem sa punem cateva intrebari autoritatilor locale dar si celor platiti din bani publici pentru a ne minti zilnic.

Cand incep cu adevarat constructiile la parcul fotovoltaic si centrala pe cogenerare?

Cand incep lucrarile de apa si canalizare la Ciuperceni, Basarabi si Golenti(daca mai incep)?

Cand incep lucrarile la zonele Debarcader si Bascov?

Cand incep investitiile in turism?

Cand isi vor prezenta autoritatile locale bilentul realizarilor?

Cand incep constructiile la benzinariile si fabricile din jurul podului?

Cand incep lucrarile la locuintele pentru tineri?

Cand incepe tualetarea cartierelor Mogador si Traian?

Cand incepe asfaltarea strazilor din Calafat?

Cand incepe strangerea cainilor comunitari?

Cand vom traii mai bine?

Cand vor incepe investitiile in parcurile industriale?

Cand vom avea servicii publice decente la Calafat?

Cand vor renunta la politica si vor incepe sa si faca ceva?

Cand se va realiza 5% din promisiunile campaniei electorale?

Desi stim ca nimeni nu poate raspunde la aceste intrebari, in acet moment autoritatile sunt prinse in alte probleme cu gravitate mai mare speram ca macar unul dintre, din cand in cand si consilieri locali vor putea da un raspuns serios.