is tramadol a schedule drug in texas tramadol online no prescription buy tramadol Provo

how to stop taking ambien cold turkey buy ambien ambien side effects throwing up

will provigil get you high buy modafinil who makes generic provigil

what to tell the doctor to get valium diazepam 5mg valium 10 compared xanax

ambien buy Kent buy ambien online can you combine nyquil and ambien

good xanax dose generic xanax is xanax used to help you sleep

ambien 12 year old zolpidem no prescription cost of ambien vs. ambien cr

soma stout ihi soma online a soma de seis números naturais não nulos e distintos

valium abdominal pain buy valium online efectos negativos valium

taking xanax xr xanax depression erowid xanax drug test











>

Archive for: decembrie 2015

Este oficial! S-a batut palma! Echipa lui Emil Popa si echipa lui Mircea Guta vor sustine acelasi candidat pentru Primaria Calafat

Este oficial! S-a batut palma! Echipa lui Emil Popa si echipa lui Mircea Guta vor sustine acelasi candidat pentru Primaria Calafat.

In ultimele zile, mare constructie politica locala anuntata, a fost realizata. In acest sens au fost agreate principiile, principalele repere, dar si detalii despre actiunile politice care vor fi initiate.. Constructia este una asemenea organizatiei APR a anului 2000 la Calafat, atat ca structura, cat si ca material uman.

Constructia isi propune sa obtina peste 70% din sufragiile calafetenilor. Acesta intelegere va pune capat scandalurilor politice locale si desi va fi sustinuta de cei mai importanti oameni politici locali, va promova in general tineri.

S-au pus bazele unui proiect politic local din care vor face parte numai aceia care vor sa participe la reconstructia Municipiului Calafat.

Se va incerca realizarea unui climat politic diferit de ce a fost pana acum, care va fi caracterizat printr-un dialog constructiv.

 

Lista de consilieri o sa fie o lista pentru calafeteni si pentru recladirea unui viitor sigur al acestui municipiu. Nu va fi o lista a celor care si-au facut un obicei de a juca la doua sau mai multe capete. O sa fie oameni cu viziune si cu gand de munca.

 

Mesajul de Crăciun al Preşedintelui PSD Calafat, Emil Popa

Emil Popa, Preşedinte PSD Calafat: „Ca în fiecare an, împărtășim bucuria Crăciunului cu cei pe care îi preţuim. Organizaţia Municipală a PSD Calafat vă urează Sărbători minunate şi un An Nou generos, cu prieteni de nădejde şi împliniri pe măsura viselor! Vom rămâne în continuare partenerii dumneavoastră de încredere!

Dreptul la replica al Directorului Bora Dan Constantin cu privire la articolul din Evenimentul Zilei

bora

bora 001

bora 002

bora 003

Aceste lanțuri de iarnă germane ar trebui să fie la roțile oricărui șofer

Lanțurile ROTOGRIP de la firma germană RUD sunt relativ cunoscute în lumea tiriștilor și a șoferilor de autobuz, pentru felul inovator în care oferă aderență pe zăpadă roților mari. Totuși, acestea nu au fost văzute mai deloc în lumea automobilelor de gabarit scăzut din cauza gardei înalte necesare pentru a amplasa acest sistem antiderapant.

Toată lumea cunoaște clasicele lanțuri pentru iarnă. Iei una bucată de lanț și prin diferite metode învelești roata cu ele. Acestea nu sunt printre cele mai confortabile accesorii de montat pe timp de iarnă și nu arareori pot ajunge să-ți strice cauciucul.

Ei bine dacă ai o camionetă, un camion sau autobuz și ai garda înaltă la mașină, seria de lanțuri rotative ROTOGRIP se pot monta sub automobil în dreptul unei roți, și se sprijina de cauciuc pe interior, cu o rotiță de care sunt prinse lanțurile propriu-zise. Odată roata pusă în mișcare, rotița din spate se învârte de asemenea și ”aruncă” lanțurile sub roată ca apoi să iasă pe partea cealaltă, scoase în afară de mișcarea roții.

Atunci când șoferul dorește să iasă pe autostradă sau pe pe orice formă de asfalt, la activarea unui singur buton acesta va deconecta rotița de roată și o va ridica astfel încât lanțurile să nu mai aibă nici un conact cu roata. În acest fel autoturismul va putea prinde viteza maximă în timp ce cauciucurile vor avea aderența maximă.

Această tehnică este cu atât mai interesantă cu cât nu necesită montarea manuală, în prealabil, a unor lanțuri pe cauciuc de fiecare dată când șoferul pleacă la drum. În plus, acestea sunt complet ascunse în spatele roților, lăsând impresia că automobilul merge complet „descoperit.”

Pentru cei cărora li se pare cunoscut acest sistem antiderapant, ROTOGRIP nu este ceva nou, fiind introdus în Europa în 2009. Chiar și așa, sistemul a cunoscut până acum o popularitate limitată. Ingeniozitatea tehnicii din spatele ROTOGRIP este unică și considerăm că un sistem asemănător ar putea fi dezvoltat și pe automobilele de gabarit mai mic.

Articol scris de:
Horia Despa
21/12/2015

Tentativa de atac nefundamentat asupra domnului director Dan Bora

Astazi s-a petrecut un atac imoral si ilegitim asupra directorului Bora Dan Constantin, plecand de la un articol nesustinut cu dovezi reale. Astfel aceasta incercare nefundamentata de muradarire a unei imagini construite in 20 de ani s-a sortit cu un esec de proportii pentru cei care au instrumentat-o. Mai mult ne-a dovedit inca o data ca asupra unor personalitati de talie locala nu este cazul sa se aplice aceste manevre de discreditare.
Daca asupra domnului Bora Dan Constantin ne punem intrebari dupa o cariera de elita in fruntea unei institutii prestigioase, dupa verificari duse de toate guvernarile, inseamna ca cei care au avut aceasta incercare nu sunt din Calafat sau nu cunosc realitatile actuale.
Realitatea Dunareana isi exprima astfel sprijinul neconditionat pentru valorile locale, pentru oamenii care au construit ceva in acest oras si pentru una dintre personalitatile locale, considerata de multi, un luptator anticoruptie.
Vom reveni cu amanunte incendiare!

Civic Alert, aplicația de mobil pentru sesizări, reclamații, petiții sau inițiative civice

Civic Alert, aplicația de mobil pentru sesizări, reclamații, petiții sau inițiative civice

Gunoi, mașini abandonate, gropi în asfalt sau orice alt gen de probleme pot fi semnalate autorităților prin intermediul programului Civic Alert, lansat recent.
Cetățenii au la dispozitie o aplicatie de mobil prin care pot raporta instantaneu către autorități orice problemă din orașul lor în trei pași simpli: fotografie, geo-localizare automată, pentru a înregistra adresa, și selectarea categoriei în care se încadrează problema semnalată.
După ce o problemă a fost semnalată prin intermediul aplicației, raportarea și gestionarea relației cu autoritățile se face mai departe prin intermediul call center-uluiCivic Alert, de unde agenții vor verifica, redirecționa și trimite sesizări oficiale către autoritatea competentă.

Ei se vor asigura că orice alertă inițiată în acest fel –indiferent dacă este vorba de o plângere, sesizare, petiție sau inițiativă – va ajunge în cel mai scurt timp direct la administrația publică responsabilă cu reglementarea problemelor de această natură, urmărind stadiile parcurse pentru rezolvarea acesteia. Civic Alert este disponibilă pentru iOS și Android, dar și în variantă web la civicalert.ro
SURSA : http://playtech.ro/2015/civic-alert-aplicatia-de-mobil-pentru-sesizari-reclamatii-petitii-sau-initiative-civice/

Cazul DGASPC Dolj: Când pistele dezbaterii sunt aiuritoare!

Faptele se ştiu şi Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Dolj a emis, mai întâi, un comunicat de presă, prin care evoca evenimentele regretabile cu cei doi tineri – Cristina Drodar (14 ani) şi Nicolae Cristea (19 ani) – aflaţi sub măsura plasamentului, la casele de tip familial „Amicii”, respectiv „Voinţa”, apoi a organizat o conferinţă de presă, în preambulul căreia psihologul Claudia Măciucă a făcut expunerea cazuistică. Să reiterăm, aşadar: o tragedie s-a consumat la 3 decembrie a.c., următoarea la 5 decembrie a.c., legătură „cauzală” fiind doar aceea că tinerii se cunoşteau, fiind chiar prieteni, după anumite aprecieri. Două sinucideri descumpănitoare, două destine prematur frânte, menite să genereze o emoţie imensă, la nivelul urbei, aptă a tuşa orice luciditate. Dezbaterea publică declanşată, pe un fond nu atât emoţional, cât de consternare, mai mult sau mai puţin autentică, are toate ingredientele: abordări maliţioase, teze moderate, pusee de patetism, lipsit de orice autoritate morală. Lipseşte oricum competenţa profesională deplină, care ar trebui să fie firul călăuzitor al oricărei discuţii. Sigur că întrebările retorice „de ce au făcut-o”, „de ce şi-au pus capăt zilelor” îşi au rostul lor, trimiţând, mai degrabă, la meditaţia camusiană, fiindcă Albert Camus, în „Mitul lui Sisif”, zicea că nu există decât o problemă filozofică reală: sinuciderea. A hotărî dacă viaţa merită sau nu a fi trăită, adăuga el, înseamnă a răspunde la problema fundamentală a filozofiei. Restul, dacă lumea are trei dimensiuni sau dacă spiritul are nouă sau doisprezece categorii, vine după aceea. Afirmaţiile lui Camus, considerate de alţii simple jocuri, inteligente dar jocuri, ne îndeamnă doar la meditare, şi nu trebuie căutate explicaţii savante şi rănite, în cărţile filozofice. Cesare Pavese, de pildă, revine asupra aceloraşi obsesii în „Meseria de a trăi”. Sinuciderea nu este o problemă filozofică şi cei care fac acest gest, disperat sau impulsiv, îl fac din motive pe care, de cele mai multe ori, le cunosc doar ei şi le duc cu ei. Discuţia de faţă, pe marginea celor petrecute în aria de competenţă a DGASPC Dolj, nu are, din păcate, ţinută academică. Cum ar fi de presupus. În ataşamentul unui om tânăr pentru viaţă există ceva mai puternic decât toate mizeriile lumii. Nu disperaţii se sinucid, ci cei incapabili să-şi trăiască şi să-şi înţeleagă disperarea. Revenim: există la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Dolj o supraveghere cu personal suplimentar a tuturor celor din sistemul rezidenţial. Evaluarea psihologică este, până la urmă, doar o hârtie de turnesol, fără a da răspunsuri convingătoare, decisive la întrebarea dacă există o logică ce duce până la moarte. Chiar este greu de înţeles, şi aici nu este vorba de nici un parti pris, ce putea face conducerea DGASPC în faţa unor tineri care decid, la un moment dat, şi gândul îi macină, că viaţa nu mai merită trăită. Nu trăim într-un ocean de empatie, nu ducem excesiv grija pentru unii dintre semenii noştri. Dimpotrivă, individualismul brutal se face mai resimţit ca niciodată. Oricum sinuciderea nu este un act de luciditate. Ce responsabilitate să-şi asume, în asemenea circumstanţe raţionale, DGASPC Dolj? Întrebări neformulate rămân în suspans, totul fiind atât de încurcat încât putem decreta doar că, deocamdată, pistele dezbaterii sunt aiuritoare. Şi ţin de un spectacol al lumii. Şi nu de tragismul existenţial.

 

LAURA MOŢÎRLICHE

sursa: http://www.cvlpress.ro/08.12.2015/cazul-dgaspc-dolj-cand-pistele-dezbaterii-sunt-aiuritoare/

Seful Companiei de Autostrazi, Narcis Neaga, a fost demis

Seful Companiei de Autostrazi, Narcis Neaga, a fost demis dupa dezastrul din ultimii ani. Noul sef este Catalin Homor, actualul director interimar la Metrorex
de Victor Cozmei HotNews.ro

​Narcis Neaga, seful Companiei Nationale de Drumuri Nationale si Autostrazi (CNADNR), a fost demis astazi de ministrul Transporturilor, Dan Costescu, au declarat pentru HotNews.ro surse oficiale. Noul sef interimar al CNADNR este Catalin Homor, in prezent director interimar la Metrorex. Neaga a patronat in ultimii trei ani un dezastru complet in privinta proiectelor de mare infrastructura rutiera.

Actualizare ora 13.06: Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, a confirmat intr-o conferinta de presa ca l-a demis pe Narcis Neaga din fruntea CNADNR: „S-a hotarat (in Adunarea Generala a Actionarilor – n.red.) ca dl director general Neaga sa ii inceteze preluarea de atributii pentru functia de director general, atributii care vor fi transferate dl Catalin Homor”.

Imediat va fi demarata si procedura de selectie a noului management privat al CNADNR, a mai anuntat ministrul Costescu, care va fi urmata de o reformare a Companiei Nationale de Autostrazi.

„Am vrut sa am propriile mele argumente pe datele de la Corpul de Control”, a spus ministrul Dan Costescu cand a fost intrebat de un ziarist de ce a decis acum sa-l demita pe Neaga.

Narcis Neaga este director general al CNADNR din vara lui 2013. In timpul mandatului sau marile proiecte de autostrazi au avut de suferit mari tergiversari si intarzieri, inclusiv proiectul autostrazii Pitesti – Sibiu ce a fost intarziat birocratic aproape doi ani in timp ce s-a negociat concesiunea autostrazii Comarnic – Brasov, concesiune ce presupunea un cost urias si care in cele din urma a esuat.

Cele mai mari bile negre din mandatul lui Narcis Neaga (vezi aici un articol detaliat):

– S-a inchis si demolat partial un lot de autostrada deschis traficului in urma cu mai putin un an – Sibiu – Orastie Lot 3

– S-au prelungit extrem de mult reluarea procedurilor si contractarea studiilor la Sibiu – Pitesti

– Ce-a de-a treia tentativa de concesionare a autostraziii Comarnic – Brasov a picat

– 10 km de autostrada langa Lugoj zac nedeschisi circulatiei de doi ani, desi sunt finalizati, pentru ca acel lot se termina in camp, fara vreun mod de descarcare a circulatiei

– Au fost lansate licitatii in contradictie cu Master Planul de Transport

– Autostrazile si drumurile nationale pe care nu le-am putut termina la timp vor manca cel putin 1 miliard de euro din cei 2,7 miliarde de euro disponibil pentru infrastructura rutiera in exercitiul financiar european 2014 – 2020.

– intarzierea uriasa a ciotului de autostrada care sa lege A3 de Bucuresti

– intarzieri pe A1 Lugoj – Deva, unde licitatia separata pentru tunelurile pentru ursi nici pana azi nu a fost lansata, desi situatia este cunoscuta din 2013

– licitatia pentru Studiul de Fezabilitate a drumului expres spre Moldova nici pana azi nu a fost relansata, desi ea trebuia inceputa din 2015, iar o prima tentativa a fost anulata in luna martie.