can you take provigil as needed buy provigil online provigil insomnia side effect

2mg xanax vs 10mg valium diazepam 5mg what the highest mg of valium

sleep problems with tramadol buy tramadol what drug group is tramadol

zolpidem buy Oklahoma City buy ambien ambien mixed with wine

klonopin dosage for flying buy klonopin online can i take lorazepam with klonopin

soma Arlington buy soma online agda3 so7ab soma mp3 download

6 ambien overdose cheap ambien shooting ambien bluelight

tramadol gotas como tomar tramadol 50 mg is neurontin the same as tramadol

vasotec and ambien buy ambien what is in ambien that makes you trip

tramadol hcl used treat buy tramadol is tramadol a good pill











>

Archive for: decembrie 22nd, 2015

Aceste lanțuri de iarnă germane ar trebui să fie la roțile oricărui șofer

Lanțurile ROTOGRIP de la firma germană RUD sunt relativ cunoscute în lumea tiriștilor și a șoferilor de autobuz, pentru felul inovator în care oferă aderență pe zăpadă roților mari. Totuși, acestea nu au fost văzute mai deloc în lumea automobilelor de gabarit scăzut din cauza gardei înalte necesare pentru a amplasa acest sistem antiderapant.

Toată lumea cunoaște clasicele lanțuri pentru iarnă. Iei una bucată de lanț și prin diferite metode învelești roata cu ele. Acestea nu sunt printre cele mai confortabile accesorii de montat pe timp de iarnă și nu arareori pot ajunge să-ți strice cauciucul.

Ei bine dacă ai o camionetă, un camion sau autobuz și ai garda înaltă la mașină, seria de lanțuri rotative ROTOGRIP se pot monta sub automobil în dreptul unei roți, și se sprijina de cauciuc pe interior, cu o rotiță de care sunt prinse lanțurile propriu-zise. Odată roata pusă în mișcare, rotița din spate se învârte de asemenea și ”aruncă” lanțurile sub roată ca apoi să iasă pe partea cealaltă, scoase în afară de mișcarea roții.

Atunci când șoferul dorește să iasă pe autostradă sau pe pe orice formă de asfalt, la activarea unui singur buton acesta va deconecta rotița de roată și o va ridica astfel încât lanțurile să nu mai aibă nici un conact cu roata. În acest fel autoturismul va putea prinde viteza maximă în timp ce cauciucurile vor avea aderența maximă.

Această tehnică este cu atât mai interesantă cu cât nu necesită montarea manuală, în prealabil, a unor lanțuri pe cauciuc de fiecare dată când șoferul pleacă la drum. În plus, acestea sunt complet ascunse în spatele roților, lăsând impresia că automobilul merge complet „descoperit.”

Pentru cei cărora li se pare cunoscut acest sistem antiderapant, ROTOGRIP nu este ceva nou, fiind introdus în Europa în 2009. Chiar și așa, sistemul a cunoscut până acum o popularitate limitată. Ingeniozitatea tehnicii din spatele ROTOGRIP este unică și considerăm că un sistem asemănător ar putea fi dezvoltat și pe automobilele de gabarit mai mic.

Articol scris de:
Horia Despa
21/12/2015