ambien controlled substance schedule buy ambien can you combine lunesta and ambien

how to get over xanax withdrawal buy xanax online no prescription cheap xanax no rx

tramadol and ambien mixed buy tramadol ultram tramadol addiction

ambien cause vertigo buy ambien online soligo ambiente tiles

what to expect if you take viagra buy viagra online viagra livraison express en france

tramadol et maladie de parkinson where to buy tramadol drug interactions between flexeril and tramadol

amoxicillin or zithromax for sinus infection azithromycin no prescription can you take prevacid and zithromax

soma himi pirith soma medication soma lepa lepa malaysia

sleep problems with tramadol buy tramadol what drug group is tramadol

will ambien show up on a ua buy ambien online ambien dry throat

Archive for: decembrie 22nd, 2015

Aceste lanțuri de iarnă germane ar trebui să fie la roțile oricărui șofer

Lanțurile ROTOGRIP de la firma germană RUD sunt relativ cunoscute în lumea tiriștilor și a șoferilor de autobuz, pentru felul inovator în care oferă aderență pe zăpadă roților mari. Totuși, acestea nu au fost văzute mai deloc în lumea automobilelor de gabarit scăzut din cauza gardei înalte necesare pentru a amplasa acest sistem antiderapant.

Toată lumea cunoaște clasicele lanțuri pentru iarnă. Iei una bucată de lanț și prin diferite metode învelești roata cu ele. Acestea nu sunt printre cele mai confortabile accesorii de montat pe timp de iarnă și nu arareori pot ajunge să-ți strice cauciucul.

Ei bine dacă ai o camionetă, un camion sau autobuz și ai garda înaltă la mașină, seria de lanțuri rotative ROTOGRIP se pot monta sub automobil în dreptul unei roți, și se sprijina de cauciuc pe interior, cu o rotiță de care sunt prinse lanțurile propriu-zise. Odată roata pusă în mișcare, rotița din spate se învârte de asemenea și ”aruncă” lanțurile sub roată ca apoi să iasă pe partea cealaltă, scoase în afară de mișcarea roții.

Atunci când șoferul dorește să iasă pe autostradă sau pe pe orice formă de asfalt, la activarea unui singur buton acesta va deconecta rotița de roată și o va ridica astfel încât lanțurile să nu mai aibă nici un conact cu roata. În acest fel autoturismul va putea prinde viteza maximă în timp ce cauciucurile vor avea aderența maximă.

Această tehnică este cu atât mai interesantă cu cât nu necesită montarea manuală, în prealabil, a unor lanțuri pe cauciuc de fiecare dată când șoferul pleacă la drum. În plus, acestea sunt complet ascunse în spatele roților, lăsând impresia că automobilul merge complet „descoperit.”

Pentru cei cărora li se pare cunoscut acest sistem antiderapant, ROTOGRIP nu este ceva nou, fiind introdus în Europa în 2009. Chiar și așa, sistemul a cunoscut până acum o popularitate limitată. Ingeniozitatea tehnicii din spatele ROTOGRIP este unică și considerăm că un sistem asemănător ar putea fi dezvoltat și pe automobilele de gabarit mai mic.

Articol scris de:
Horia Despa
21/12/2015