buy carisoprodol Tempe buy soma soma osteopathy review

mövenpick resort spa soma bay tripadvisor generic soma how much are soma 350 mg worth

soma de watts buy soma online east soma area plan

online doctor that prescribes phentermine phentermine 37.5mg adipex phentermine reviews

mixing ambien alcohol and xanax buy alprazolam online does xanax cause gout

chiro soma order soma online soma buy Las Vegas

aura soma raumspray gold soma medication does soma feel like xanax

can you take vicodin and ambien together buy ambien online soma solucoes meio ambiente

wal mart pharmacy ambien zolpidem 10 mg is it bad to take 20mg of ambien

xanax and ativan which is stronger buy xanax xanax overdose icd-9

Archive for: iulie 14th, 2017

Până în 2035 în Europa se vor vinde numai maşini electrice

ING Bank a emis un raport în care se arată că, în opinia experţilor băncii, momentul în care se vor vinde numai maşini electrice este la cel mult 18 ani distanţă, scrie News.ro.

Raportul ING, unul dintre cele mai optimiste de până acum pe această temă, arată că motivele care împiedică în prezent oamenii să cumpere maşini electrice vor dispărea într-o perioadă relativ scurtă de timp, scrie News.ro.

Încrederea consumatorilor în automobilele electrice va creşte rapid pe măsură ce preţurile bateriilor vor scădea, autonomia acestora va creşte, iar timpii de încărcare vor fi din ce în ce mai mici.

În raport se arată că, în următoare decadă, autonomia maşinilor electrice va ajunge la peste 600 de kilometri între încărcări.

Conform celor de la ING, undeva între 2017 şi 2024, maşina electrică va deveni alegerea mai raţională, întrucât aceasta va deveni mai atrăgătoare decât automobilele tradiţionale care folosesc benzină sau motorină.

Experţii ING se aşteaptă ca în următorii ani maşinile electrice să fie mai ieftine şi să beneficieze de o infrastructură mai bună decât cele care consumă combustibili fosili.

Raportul vorbeşte şi despre provocările pe care trecerea la maşini electrice le va aduce pentru europeni. Producătorii auto din Europa deţin doar 3% din producţia de baterii, ceea ce înseamnă că aceştia vor fi dependenţi de ţări precum China şi Japonia din acest punct de vedere.

Pe de altă parte, maşinile electrice înseamnă mai puţine job-uri, întrucât procesul de producţie este mai automatizat. Însă, această problemă ar trebui să se regleze de la sine, pe măsură ce modelul tradiţional de business va trece de la unul bazat pe vânzări, la unul care pune accentul pe servicii.

Masini electrice