500mg of soma buy soma soma desenvolvimento brasilia

tramadol medical dictionary tramadol 50 mg can you take tramadol with nyquil

xanax and ativan which is stronger buy xanax xanax overdose icd-9

xanax and melatonin interactions buy xanax what is xanax also known as

tramadol causing night sweats tramadol 50 mg safe to take tramadol with ibuprofen

tramadol untuk mengobati tramadol 50 mg tramadol in dogs symptoms

tramadol bei regelschmerzen buy tramadol online can i take celebrex and tramadol together

fiorinal with codeine and xanax xanax for sale valium with xanax together

xanax before audition buy xanax buy tranax xanax

letra de la cancion abuso del valium valium pills bentyl and valium

Archive for: iulie 14th, 2017

Până în 2035 în Europa se vor vinde numai maşini electrice

ING Bank a emis un raport în care se arată că, în opinia experţilor băncii, momentul în care se vor vinde numai maşini electrice este la cel mult 18 ani distanţă, scrie News.ro.

Raportul ING, unul dintre cele mai optimiste de până acum pe această temă, arată că motivele care împiedică în prezent oamenii să cumpere maşini electrice vor dispărea într-o perioadă relativ scurtă de timp, scrie News.ro.

Încrederea consumatorilor în automobilele electrice va creşte rapid pe măsură ce preţurile bateriilor vor scădea, autonomia acestora va creşte, iar timpii de încărcare vor fi din ce în ce mai mici.

În raport se arată că, în următoare decadă, autonomia maşinilor electrice va ajunge la peste 600 de kilometri între încărcări.

Conform celor de la ING, undeva între 2017 şi 2024, maşina electrică va deveni alegerea mai raţională, întrucât aceasta va deveni mai atrăgătoare decât automobilele tradiţionale care folosesc benzină sau motorină.

Experţii ING se aşteaptă ca în următorii ani maşinile electrice să fie mai ieftine şi să beneficieze de o infrastructură mai bună decât cele care consumă combustibili fosili.

Raportul vorbeşte şi despre provocările pe care trecerea la maşini electrice le va aduce pentru europeni. Producătorii auto din Europa deţin doar 3% din producţia de baterii, ceea ce înseamnă că aceştia vor fi dependenţi de ţări precum China şi Japonia din acest punct de vedere.

Pe de altă parte, maşinile electrice înseamnă mai puţine job-uri, întrucât procesul de producţie este mai automatizat. Însă, această problemă ar trebui să se regleze de la sine, pe măsură ce modelul tradiţional de business va trece de la unul bazat pe vânzări, la unul care pune accentul pe servicii.

Masini electrice