buy soma online Chattanooga www.ciatec.mx/ordersoma/ como se soma determinantes

do somas have codeine in them buy soma online sinais iguais soma ou diminui

soma buse karakurum cenazesi cheap soma soma hakimi aslı saydam

en gocce o xanax buy xanax buy alprazolam online Eugene

soma weedmaps buy soma online soma smoothie vs es

soma se cor célula generic soma soma in second trimester

phentermine cincinnati ohio phentermine weight loss phentermine before or after food

tramadol and difene together tramadol 50 mg tramadol withdrawal bad dreams

tramadol Boise buy tramadol online how much tramadol will kill u

soma de angulos agudos buy soma online soma 2 etapa ufmg

Autostrada Craiova-Calafat, realizată din fonduri europene, anunţă Dan Şova

Vestea bună pentru Dacia, până la sfârşitul anului 2015, vom avea autostradă completă între Sibiu şi Nădlac şi ne gândim la o soluţie atât pentru Piteşti, cât şi pentru Craiova, pentru calea ferată, a declarat, luni, la postul public de televiziune, ministrul Transporturilor, Dan Şova.

Autostrada Craiova-Piteşti o facem în parteneriat public-privat sau în concesiune, avem procedură în derulare şi vom stabili câştigătorul undeva în luna iulie /2014, n.r./. De la Craiova la Calafat, care se află pe reţeaua principală de transport, o vom face din fonduri europene. Şi pentru Craiova şi pentru Piteşti vom crea condiţii să iasă fie la Calafat fie la Constanţa… Mai mult decât atât, vreau să vă spun că, în cursul zilei de vineri şi în cursul zilei de astăzi, am avut discuţii şi încercăm să găsim soluţii atât pentru Piteşti, cât şi pentru Craiova pentru calea ferată. Există calea ferată Piteşti prin Slatina-Craiova care se duce apoi spre sud, după aceea la Caransebeş şi spre Curtici. Vrem să vedem dacă găsim o soluţie să-i ajutăm şi cu transportul pe calea ferată. Este o rută prin sud pe Caransebeş, pe Coridorul IV A european. Am prezentat această idee astăzi ambasadorului Franţei, cu care am avut o discuţie. Problemele sunt două în principal: prioritatea şi viteza de deplasare’, a spus Şova.

Totodată, ministrul Transporturilor a menţionat că, până la finele anului 2015, va exista autostradă completă între Sibiu şi Nădlac, în acest context rămânând de finalizat distanţa dintre Piteşti şi Sibiu în lungime de 120 de kilometri.

‘Vestea bună pentru Dacia este că, până la sfârşitul anului 2015, noi vom avea autostradă completă între Sibiu şi Nădlac. Va rămâne, practic, doar Piteşti-Sibiu, adică 120 de kilometri. Mai mult decât atât, am avut o convorbire la Consiliului PPE de săptămâna trecută cu ministrul maghiar al Transporturilor şi mi-a zis că şi ei ajung în acest an cu autostrada la Nădlac. Cu un an înaintea noastră…’, a afirmat oficialul.

Dan Şova a declarat, luni seară, că lucrările la autostrada Piteşti-Sibiu vor demara la sfârşitul anului 2015 cu două tronsoane mari, respectiv pe ruta Piteşti-Curtea de Argeş-Rm. Vâlcea şi Sibiu-Boiţa.

Conform informaţiilor publicate de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România /CNADNR/, autostrada Piteşti-Sibiu va avea 116,64 km, iar valoarea estimată a proiectului este de 3,246 miliarde euro.

Comments are closed.