ketorolaco tramadol dosis maxima tramadol health tramadol enlarged prostate

will tramadol lower heart rate buy tramadol online que es el tramadol en medicina

is it okay to take benadryl with tramadol tramadol overnight shipping mixing tramadol and kratom

kempinski hotel soma bay email buy soma güngör otomotiv manisa kırkağaç soma

tramadol spasticity buy tramadol online what does tramadol hcl look like

shiva kamini soma kandarkram meaning buy soma online perth soma natural health centre

free parking in soma generic soma soma e germe

is ambien related to depression buy cheap ambien how long should ambien be used

letra de soma en español buy soma balıkesir soma otobüs seferleri

soma seaş memur alımı 2012 soma online soma in brave new world definition

Archive for: martie 26th, 2014

Exclusiv: Procurorii DNA “il doboară” pe Mircea Guţă in sondaje

Sondajul a fost efectuat telefonic în perioada 20-23 Martie 2014, pe un eşantion de 967 de persoane din Municipiul Calafat si satele aparţinătoare.

Conform acestui sondaj problemele legate de locurile de muncă, drumuri, agentul termic, câini vagabonzi sunt cele indicate de către calafeteni ca şi cele mai mari probleme în ordinea în care ar trebui rezolvate.

Astfel, la întrebarea “Dintre următoare probleme, care credeţi că este problema ce ar trebui rezolvată imediat (în primul rând) în municipiul Calafat?”, răspunsurile au arătat astfel: locurile de munca – 35%, starea drumurilor – 21%, agentul termic – 20%, câinii vagabonzi – 16%, întreţinerea şcolilor şi grădiniţelor – 8%.

Sondajul a testat şi încrederea în oamenii politici din Calafat, iar dupa ancheta DNA in care este implicat primarul Mircea Guta, acesta s-a prabusit in sondaje.

 Întrebarea “Care sunt personalităţile politice calafetene în care aveţi cea mai mare încredere? Enumeraţi maxim trei politicieni, în ordinea importanţei” a fost una deschisă, lăsând exclusiv la voia repondenţilor nominalizarea politicienilor.

În acest top conduce Emil Popa (44%), fiind urmat de Mircea Guţă(18%), Vasile Vasile Adelică (15%), Dan Bora (13%), Doru Mituleţu (6%), Radu Ciobanu (4%). De remarcat că în cazul întrebării deschise contează în primul rând de cine îşi aduc aminte respondenţii, pentru că nu primesc nici un fel de indicaţii.

Circa 80% dintre calafeteni sunt interesaţi şi foarte interesaţi de viitoarele alegeri locale. Puţin interesaţi s-au declarat 17%, iar 3% – deloc interesaţi.

La întrebarea “Dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri pentru Consiliul Local al municipiului Calafat, candidaţii cărui partid i-aţi vota pentru funcţia de consilier?”, răspunsurile se prezintă astfel: PSD – 41%, PNL – 19%, PDL – 19%,  PPDD – 9%, PMP – 7%, PRM – 5%.

 

Ford ar putea produce la Craiova și un SUV

Pe lângă producția B-Max, americanii de la Ford ar putea fabrica la uzina de la Craiova și un SUV, cel mai probabil modelul EcoSport, însă până în prezent mai marii companiei nu au luat nicio decizie.

Declarația a fost făcută de directorul general al Ford România, care este şi şeful Companiei Naţionale de Vânzări (CNV) a Ford, Zoltan Brassai.

Întrebat ce model nou din gama Ford s-ar potrivi pentru fabrica auto din Craiova, directorul general al Ford România a dat exemplul SUV-ului EcoSport, care se produce în prezent în India şi se vinde pe piaţa europeană. În opinia lui Brassai, un SUV mic, precum EcoSport s-ar potrivi fabricii din Craiova, dar aceste decizii se iau în cadrul Ford Europa. În funcţie de cererea pe piaţă a acestui vehicul, Ford va decide dacă introduce în fabricaţie EcoSport şi la Craiova sau nu, dar deocamdată sunt doar discuţii, zvonuri fără în vreun suport al oficialilor Ford din Europa.

Numărul de salariaţi, în funcţie de volume

Producţia de autovehicule fiind considerată „foarte volatilă“ şi având o oarecare sezonalitate, atunci şi numărul de muncitori ar putea fi fluctuant, în funcţie de volumele de producţie. Brassai a spus că, dacă va creşte cererea de vehicule, fabrica din Craiova va trebui să vadă dacă poate să producă noile volume cu acelaşi număr de oameni, apoi să vadă dacă introduce un nou schimb după-amiaza sau se lucrează o zi de sâmbătă şi după aceea ar putea să înceapă fabrica să recruteze. Doar dacă va fi nevoie. El nu a exclus nici posibilitatea diminuării de personal. Deocamdată, nu există astfel de planuri, spune el, şi nici disponibilizări voluntare nu se mai preconizează anul acesta.

Întrebat cât va mai rezista fabrica din Craiova cu o producţie de 370 de vehicule B-Max pe zi, Zoltan Brassai a concluzionat că „poate să producă mult şi bine, pentru că produce un model cu o eficienţă foarte bună. Acest model (B-Max -n.r.) nu va avea niciodată o producţie de 300.000 de unităţi pe an, pentru că piaţa nu este atât de mare. De aceea se vorbeşte şi despre al doilea model în Craiova, la care se speculează foarte mult“.

Costuri mari de transport

„Ar fi un avantaj pentru noi să avem o infrastructură mai bună, nu doar pe şosele şi autostrăzi, ci şi pe căi ferate şi infrastructură navală“.a mai precizat șeful Ford România. În prezent, jumătate din producţia de vehicule şi motoare de la Craiova se transportă pe calea ferată până la Constanţa, iar de acolo, maşinile se încarcă pe vapoare, până în Europa. Cealaltă jumătate a producţiei se transportă pe căile rutiere, fie de la Craiova la Constanţa, fie de la fabrica auto din Bănie şi apoi înspre Timişoara, Arad şi Nădlac, iar de acolo ajung până în Austria, Germania, Franţa şi chiar Spania.

Zoltan Brassai a menţionat că modalitatea cea mai avantajoasă de a transporta maşinile din Craiova către Europa rămâne calea fluvială, pe Dunăre, dar pentru acest lucru ar trebui ca drumul până la Calafat să permită acest trafic, precum şi portul, şi Dunărea să permită, în zona noastră, ca barje uriaşe să acosteze şi să transporte câte 300-400 de maşini odată. „Transportul pe Dunăre este cel mai avantajos. Pe Dunăre până la Constanţa, iar de acolo pe vapoare până în Spania, Germania… Se reduce costul cu câteva sute de euro pe fiecare maşină, faţă de transportul rutier. Dacă vă imaginaţi că pe un camion se transportă opt-nouă maşini, pe o barjă pe Dunăre, deci fluvial se transportă peste 300 de maşini odată, iar pe transport oceanic sunt 3.000 de maşini transportate o singură dată. Pe Dunăre, pe Rin se transportă către Köln, unde este centrul de conducere al Ford în Europa, este o circulaţie intensă de vapoare cu maşini, cu containere. Din zece în zece secunde trece câte un vapor pe Dunăre“, a spus Brassai.

Mai multe detalii despre planurile Ford la Craiova și despre posibila mutare a unei părți din producţia de Fiesta din Germania în Bănie puteți citi pe gds.ro