tramadol breastfeeding safety tramadol 50mg can tramadol make you test positive for pcp

tramadol and nubain tramadol reviews can you cut 50 mg tramadol in half

tramadol hoofdpijn tramadol 50mg tramadol used to treat depression

can humans take tramadol hcl buy tramadol does tramadol work for shingles

tramadol biogaran lp 200 mg tramadol 50 mg can i take tramadol with aleve

soma dos quadrados em java buy soma mt soma michael mamas

purchase tramadol Rialto buy tramadol generico de tramadol

soma intimates in raleigh nc generic soma a soma dos angulos internos de um poligono regular é 2160°

manisa soma festival buy soma online dresses at soma

sintese do tramadol buy tramadol online thuoc tiem tramadol

Archive for: martie 15th, 2017

Cum a blocat Leontin „portbagaj” parcul fotovoltaic şi fabrica de componente auto, 150 locuri de muncă?

Acum aproximativ 3 ani, după ce zona Calafat şi întreaga luncă a dunării au fost declarate cele mai favorabile zone pentru invesţii în energie alternativă datorită temperaturilor ridicate şi a expunerii mari a soarelui, un investitor foarte serios a bătut la uşa autorităţilor pentru a ridica un parc fotovoltaic lângă Calafat.
Proiectul a fost atunci puternic mediatizat, având o anvergură de aproximativ 40 locuri de muncă noi şi o investiţie de ultima generaţie.
Însă neşansa acestui investitor a fost să îl întâlnescă pe „portbagaj” – Leontin. Personaj necunoscut de investitor, a reuşit să îi capete încrederea şi „prin fals şi înşelătorie”, mai departe nu a fost drum lung până la o serie de evenimente de natură penală care au constribuit la distrugerea acestui proiect şi a celor 40 de locuri de muncă la Calafat.
Ce ar fi însemnat pentru oraş acest parc?
O investiţie modernă, în mijloace ecologice de generarea a energiei electrice, 40 de familii cu un loc de muncă stabil şi o investiţie durabilă şi sigură în zona. Probabil acele 40 de locuri de muncă ar mai fi generat încă 5 în cadrul altor sectoare ale serviciilor locale.
Însă, „portbagaj”, a avut grijă, că în toate afacerile practicate să compromită totul, fiind însă o ieşire mult mai simplă în prima faza, faţă de celelte întâmplări cu parteneri de afaceri în care a sfârşit în portbagaj.

După această întâmplare tristă, din care tot oraşul are de pierdut, se pare că viceprimarul cel mai slab din istoria oraşului, a „reuşit” să anuleze şi investiţia în noua fabrică de subansamble auto, investiţie anunţată cu deschidere pentru această lună.
Practic, viceprimarul cu 0 iniţiative de hotărâri în un an, a intervenit cum numai el ştie, pentru căpuşarea noului investitor şi a pus în prim plan interesul personal, cerinţele persoanele, supraevaluarea bunurilor şi după investiţia în sine.
Toate aceste blocaje ale dezvoltării economice locale, au şi un exemplu hilar, viceprimarul „portbagaj” lucrează de un an la lista de facilităţi pentru mediul economic şi nu a mai reuşit să adune două punct care să reprezinte facilităţi.

P.S. Se pare că actualul primar a înţeles că această conjunctură nefavorabilă, care a dus a aducerea unui asemenea incompetent, care are până în prezent la activ distrugerea a 150 de locuri de muncă, a fost doar o graseala care se pare se va îndrepta.
Cu atât mai mult, cu cât Afrenie nu a fost legitimat decât de 200 de calafeteni, având suportul a 1% dintre locuitorii oraşului pentru a îi reprezenta în un post foarte important şi a bloca investiţii majore.