Realitatea Dunăreană publică în exclusvitate o parte din investiile publice propuse pentru acest an la Calafat.
În curând se vor publică toate investiile publice propuse.
Realitatea Dunăreană este publicaţia care vine în ajutorul primarului Lucian Ciobanu şi îl ajută pe acesta să promoveze investiile publice de la Calafat.
1) Amenajare Amfiteatru şi loc joacă copii – 2,75 miliarde lei
2) Reabilitare faleză Debarcader – 4 miliarde lei
3) Sistem supraveghere Calafat şi satele aparţinătoare – 2 miliarde lei
Archive for: iulie 2017
Exclusiv RD: Lista investiţiilor bugetului local Calafat
Exclusiv RD: Lucian Ciobanu tot mai nemulţumit de activitatea viceprimarului Leontin Afrenie (Andrada Mateescu)
Realitatea Dunăreană publică în exclusivitate informaţia care conduce la situaţia inimaginabilă din Primăria Calafat.
Sursele noastre ne confirmă că în luna următoare postul de viceprimar ar putea rămâne liber, acest lucru fiind cauzat de nintelegerile cu primarul Ciobanu Lucian.
Mai mult, viceprimarul, lucrează de un an de zile la pachetul de măsuri pentru atragerea investitorilor în zona Calafat şi pentru introducerea unor serii de facilităţi, însă nu este capabil să realizeze un asemenea pachet.
Se pare că Leontin Afrenie este rezultatului unui compromis ilegitim asumat de Lucian Ciobanu pe moment, însă care umileşte toţi consilierii PSD, având în vedere că Afrenie este o catastrofă pentru oraş.
Reamintim că Leontin Afrenie este practic un asistat social cu salariu de viceprimar, sub capacitatea oricărui alt consilier local, indiferent de partid. O serie de cerinţe nu au fost îndeplinite de acesta şi se pare că în cadrul programului de dezvoltare locală al PSD Calafat, multe măsuri sunt în urmă datorită viceprimarului.
De activitatea acestuia sunt nemulţumiţi şi o serie de consilieri PSD, îndreptăţiţi de capacitatea profesională, dar şi de suportul popular să ocupe această funcţie şi să pună umărul la ceea ce au ales calafetenii acum un an.
Nici viceprimarul, Afrenie nu a rămas mai prejos, acesta fiind un artizan al conturilor false, şi-a vărsat amarul în stil propriu cu un pseudonim cunoscut, Andrada Mateescu, acest cont fiind confirmat chiat de apropiaţii acestuia.
Un alt punct foarte important este că viceprimarul târăşte consiliul local în o serie de procese şi daune care se ridică la sume uriaşe ca urmare a săvârşirii actelor de fals şi uz de fals în formă continuată.
Vom reveni cu amănunte despre această situaţie tensionată de la Calafat.
Santierul naval din Tulcea angajeaza 300 de sudori si lacatusi din Vietnam
Santierul naval Vard din Tulcea a semnat un contract cu Compania generala de import-export si de constructii din Vietnam (Vinaconex) pentru a angaja 300 de sudori si de lacatusi, in conditiile in care santierul functioneaza la capacitate maxima, scrie cotidianul Le Courrier du Vietnam.
“Confirmam partenerului vietnamez misiunea de a angaja muncitori. Intr-o prima etapa, 300 de sudori si de lacatusi vor veni pe santierul nostru. Avem nevoie de mana de lucru. Avem multe comenzi de constructii de nave si nu mai avem sudori pe plan local”, a declarat Tudorel Topa, directorul general al santierului naval, citat de cotidianul vietnamez, care noteaza ca majoritatea sudorilor cu experienta din Romania au plecat in Germania, Finlanda sau Marea Britanie, unde castiga in medie intre 2.000 si 3.000 de euro pe luna. In Romania, un sudor castiga 670 de euro pe luna.
La sfarsitul saptamanii trecute, news.ro anunta ca autoritatile din Arad fac demersuri pentru a aduce forta de munca din Ungaria, in conditiile in care in judet somajul este sub 2% iar companiile locale nu au suficienti muncitori.
Philip Morris investeşte jumătate de miliard de euro în fabrica de ţigări din Otopeni
Compania Philip Morris investeşte 490 de milioane de euro în transfomarea fabricii de la Otopeni într-o facilitate high tech pentru producţia HEETS.
Investiţia duce la crearea a 300 de noi locuri de muncă. În prezent, la fabrica de la Otopeni lucrează circa 600 de angajaţi.
Prezent la evenimentul Philip Morris, prim ministrul Mihai Tudose a declarat că “România este o ţară atractivă pentru investitorii mari, dar şi pentru cei care se află deja în România, în ceea ce priveşte stabilitatea, dar şi pentru potenţialii investitori, pentru că marile companii se urmăresc unele pe altele, iar ceea ce a făcut această companie în România poate fi şi va fi un exemplu pentru alţi investitori”, a declarat premierul.
Philip Morris a anunţat în luna iunie a acestui an că va extinde capacitatea de producţie pentru unităţile NEETS la fabrica din Bologna, Italia, dar va construi şi o nouă fabrică pentru HEETS în Dresda, Germania. Adiţional, compania va transforma fabricile de ţigări din Grecia şi Rusia până la sfârşitul lui 2018.
IQOS şi HEETS sunt disponibile fumătorilor adulţi din România din noiembrie 2015.
“Investiţia noastră în România demonstrează în continuare angajaentul nostru către un viitor cu produse fără fum, care vor înlocui ţigările. Suntem încurajaţi de cei 2,9 milioane de fumători din întreaga lume care au renunţat deja la fumat şi au trecut la IQOS. Ne aşteptăm ca acest impuls să continue, iar transformarea facilităţii din Romania ne va ajuta să răspundem cererii în creştere a fumătorilor adulţi pentru alternative mai bune la ţigări”, a declarat André Calantzopoulos, CEO Philip Morris International.
Philip Morris a construit o fabrică în Otopeni în 1997, iar mărcile principale de ţigări comercializate în România sunt Marlboro, Parliament, Virginia Slims, Philip Morris, L&M şi Chesterfield.
Principalii concurenţi pe piaţa din România ai Philips Morris sunt British American Tobacco (BAT) şi Japan Tobaco International (JTI).
Calafatul la bilanţ! Urmează evaluări publice!
Surse publice din interiorul conducerii locale ne confirmă că în zilele următoare se va publica bilanţul activităţii administraţiei în ultimul an de zile.
Vor fi evaluate toate capitolele de dezvoltare în un raport de circa 100 pagini şi se vor prezenţa paşii de realizare a proiectelor locale.
Se pare că în acest moment ritmul de dezvoltare este unul foarte scăzut, aproximativ 5% din promisiunile electorale fiind începute.
Mai mult, un val de dezamăgire imens îl forţează în acest moment pe adminsitratorul localităţii, alături de stufoasa echipa de management plătită din bani publici să se trezeasca şi să treacă la treaba pentru ca în Calafat sunt foarte multe de făcut.
Vom publica stadiul de dezvoltare al proiectelor locale.
P.S.
Pe adresa de contact au venit o serie de plângeri şi dezamăgiri, mai ales din partea tinerilor.
Cu această ocazie amintim autorităţilor că au promis că vor dezvoltă un regim rutier de piste de biciclete, o zona pentru copii şi bătrâni de tip activităţi recreative, dar şi mai multe terenuri sportive.
De asemenea, lucrarea efectuată pe Bulevardul de Centură, practic intrarea în oraş, este doar începută şi trebuie finalizată corespunzător. Având în vedere că trotuarele arată execrabil.
Până în 2035 în Europa se vor vinde numai maşini electrice
ING Bank a emis un raport în care se arată că, în opinia experţilor băncii, momentul în care se vor vinde numai maşini electrice este la cel mult 18 ani distanţă, scrie News.ro.
Raportul ING, unul dintre cele mai optimiste de până acum pe această temă, arată că motivele care împiedică în prezent oamenii să cumpere maşini electrice vor dispărea într-o perioadă relativ scurtă de timp, scrie News.ro.
Încrederea consumatorilor în automobilele electrice va creşte rapid pe măsură ce preţurile bateriilor vor scădea, autonomia acestora va creşte, iar timpii de încărcare vor fi din ce în ce mai mici.
În raport se arată că, în următoare decadă, autonomia maşinilor electrice va ajunge la peste 600 de kilometri între încărcări.
Conform celor de la ING, undeva între 2017 şi 2024, maşina electrică va deveni alegerea mai raţională, întrucât aceasta va deveni mai atrăgătoare decât automobilele tradiţionale care folosesc benzină sau motorină.
Experţii ING se aşteaptă ca în următorii ani maşinile electrice să fie mai ieftine şi să beneficieze de o infrastructură mai bună decât cele care consumă combustibili fosili.
Raportul vorbeşte şi despre provocările pe care trecerea la maşini electrice le va aduce pentru europeni. Producătorii auto din Europa deţin doar 3% din producţia de baterii, ceea ce înseamnă că aceştia vor fi dependenţi de ţări precum China şi Japonia din acest punct de vedere.
Pe de altă parte, maşinile electrice înseamnă mai puţine job-uri, întrucât procesul de producţie este mai automatizat. Însă, această problemă ar trebui să se regleze de la sine, pe măsură ce modelul tradiţional de business va trece de la unul bazat pe vânzări, la unul care pune accentul pe servicii.
Incredibil dar adevărat: Lucian Ciobanu nu a asfaltat nici o stradă în primul an de mandat! Ruşinos!
Sunt greu de găsit comparaţii între toţi foştii primari ai localităţii Calafat. Este aproape imposibil să găsim persoane care să ocupe locuri de demnitate publică şi să poată fi comparate din punct de vedere al nepăsării faţă de cetăţean cu catastrofa din fruntea Calafatului.
Dacă după mai bine de un an de mandat, nu ai reuşit să asfaltezi o stradă în Calafat înseamnă că trebuie să intrii în cartea de istorie a nepăsării. Este aproape incredibil cum au existat totuşi primari care au asfaltat acest oraş!
Lucian Ciobanu reprezintă însă o contradicţie morală cu greu de înţeles pentru această localitate.
Acum când starea străzilor este foarte proastă, când mai toţi calafetenii se plâng de problemele cauzate de gropile imense din carosabil, când presupunem că ne aflăm în o România euroapeana, străzile din Calafat arată deplorabil.
Deşi fostul primar, Mircea Guţă, a reuşit să asfalteze două străzi în satul Ciupercenii Vechi, Lucian Ciobanu nu a continuat acest proiect pentru asfaltarea următoarelor străzi. Despre satele Basarabi şi Golenti nu se mai poate spune nimic după lucrările la drumul Calafat-Craiova ar fi trebuit să se intervină şi să se refacă toate drumurile de acces lăturalnice. Dar de către cine?
În afară de comentariile politice răutăcioase, de minciunile din campania electorală, dar şi de orgoliile locale. Se poate spune că starea străzilor din Calafat şi satele aparţinătoare este o problema reală cu care se confruntă fiecare posesor de automobil zilnic.
Considerăm că nu ai nevoie de sfaturi, de comentarii, de multă inspiraţie, pentru a face un lucru util pentru calafeteni. Nu ai nevoie de orgolii pentru a asfalta străzile din Calafat.
Nu dăm exemplu oraşul Băileşti, unde sunt asfaltate toate străzile pe un proiect european implementat de curând, ceea ce ar trebuii făcut şi la Calafat, însă bunul simt al autorităţilor este exprimat şi prin starea străzilor din Calafat.
Lucian Ciobanu vine din zona construcţiilor cu statul şi cunoaşte ce reprezintă acest tip de lucrări, însă dacă după mai bine de un an de mandat nu a făcut nimic pentru Calafat, sau a asfaltat câteva sute de metrii de centură, asta nu însemna că trebuie să se continue ci să înceapă să muncească în folosul calafetenilor şi nu doar al lui.
Lucian Ciobanu somat să prezinte public lista cu zilierii angajaţi de Primăria Calafat!
Pentru nu da curs tuturor informaţiilor controversate primite, dar şi pentru a susţine transparenţă propusă la Primăria Calafat, RD îl invită public pe actualui primar Lucian Ciobanu să prezinte public lista tuturor persoanelor angajate pe posturi de zilieri de către primărie.
În caz contrar, în care primaul ascunde această lista, se poate presupune că toate informaţiile stupefiante primite se pot dovedi reale.
Nu susţinem faptul că se pare că ar există un număr ridicat de persoane cu domiciliul în Băileşti şi plecate în străinătate care ar ridică aceste sume, sau că o parte din angajaţii proprii ar fi trecuţi şi plătiţi ca zilieri, dar toate aceste zvonuri pot fi ştirbite prin prezentarea legală a listei zilierilor.
De asemenea, sursele nostre ne confirmă că ar fi vorba şi de persoane care nu au prestat activităţi sau că sunt foarte mulţi pensionari încadraţi sub această formă.
Realitatea Dunăreană continuă campania de transparentizare de la Calafat, nici nu ştiţi ce urmează, documente bombă!
Şoc: In depozitele TASI TRANS au fost gasite ajutoarele primite de la francezi pentru nevoiasii calafeteni
Incredibil ce se petrece la Calafat, scene de domeniul fantasticului cu primarul “Capelă” Lucian Ciobanu, mai multe ajutoare primite de la diferite persoane si entitati franceze avand destinatie Primaria Calafat si mai departe nevoiasii calafeteni au fost fotografiate in depozitele firmei private TASI TRANS, de ce sunt aceste ajutoare acolo, tocmai acolo?
Cine a receptionat aceste materiale care aveau destinatie Primaria Calafat si mai departe cetatenii nevoiasi din Calafat? Ce cauta in depozitele TASI TRAS, firma privata a primarului Lucian Ciobanu? Mai jos va prezentam fotografii cu ajutoarele primite de la francezi si ajunse in depozitele firmei TASI TRANS:
Hotelul Carpati, imaginea turismului dupa un si doua luni de mandat Lucian Ciobanu
Imaginea despre ceea ce reprezinta turismul la Calafat poat fi redata foarte simplu. Incompetenta.
Cum poti sa treci zilnic pe langa o cladire cum este hotelul Carpati si sa te faci ca nu o vezi. Poate ca se asteapta o calamitate asa cum a fost in domeniile comerciale si agricole, probabil ca lenea autoritatilor este nemarginita.
duminică, 15 ianuarie 2017
Impunătoarea turlă a Hotelului Carpați, fost ,, Ioniță Marincu “, inca rezistă nepăsării autoritaților locale din Calafat
,,SOS Hotelul-Restaurant Carpati” din Calafat-o campanie
Fatada Hotel Carpati initiata de ziarul Adevarul de Calafat!
Turla Hotel Carpati
Pentru a fi salvat, Hotelul Carpati ,unul din cele mai mari simboluri ale Calafatului interbelic, trebuie urgent expropriat .
Vedere interioara
Ziarul Adevarul de Calafat cere public tuturor ONG-urilor si celorlalte publicatii calafetene sa se alature campaniei ,,S.O.S Hotelul CARPATI ! ”
Crama Hotel Carpati
Solicitam in mod expres Primariei Calafat si Consiliului Local sa intreprinda toate demersurile posibile si formele juridice necesare pentru a expropria aceasta cladire de patrimoniu neglijata grav de actualii proprietari , care se afla intr-o stare avansata de degradare si trecerea urgenta la refacerea ei atat prin fonduri de la Bugetul Local cat si cu fonduri europene .
Scurt istoric: Acest Hotel-Restaurant a fost construit de Ionita Marincu tatal lui Stefan Marincu (ctitorul Palatului Marincu ) .Inainte de a i se pune titulatura de ,,CARPATI ” se numea ,,Hotel-Restaurant IONITA MARINCU “.In perioada de glorie a acestui hotel-restaurant ,pe actualul trotuar din fata , functiona si o terasa de vara iar clientii erau atrasi de faptul ca acest obiectiv dispunea si de o Orchestra proprie .
Este de datoria noastra a tuturor sa nu asteptam nepasatori ziua in care nu s-ar mai putea face nimic pentru acest SIMBOL al Calafatului Interbelic -Hotelul -Restaurant CARPATI ,ziua sau noaptea in care mareata si impunatoarea turla a acestui fost hotel sa cedeze,prabusindu-se sub regretele tardive ale tuturor celor carora le mai pasa de salvarea, conservarea si promovarea istoriei acestui oras .
Nota: Pe langa Palatul Marincu(actual Muzeu de Arta), cele trei biserici printre care si cea greceasca si Hotelul -Restaurant Carpati ar deveni dupa renovare , probabil singurele edificii pe care un turist le-ar putea vizita la Calafat !
SUNTEM DATORI SA LUAM ATITUDINE !
ALATURATI-VA CAMPANIEI
,,S.O.S Hotelul CARPATI !”
Comentarii recente