tramadol clorhidrato para que sirve tramadol buy tramadol snort erowid

tramadol tropfen lichtenstein buy tramadol tramadol baja la tension arterial

how long between taking tramadol buy tramadol online how much tramadol is too much at one time

medicina tramadol clorhidrato buy tramadol tramadol in der schwangerschaft

do you withdraw from tramadol tramadol online cod tramadol white an 627

tamiflu and xanax buy xanax online without prescription xanax l039

tramadol celexa taken together tramadol 50 mg side effects of tramadol and rimadyl

tramadol hydrochloride for canines buy tramadol online cod blanda tramadol med alvedon

cubo soma de 7 piezas online soma soma enterprises ludhiana

dose of valium to sleep buy cheap valium valle de valium babasonicos acordes

Până în 2035 în Europa se vor vinde numai maşini electrice

ING Bank a emis un raport în care se arată că, în opinia experţilor băncii, momentul în care se vor vinde numai maşini electrice este la cel mult 18 ani distanţă, scrie News.ro.

Raportul ING, unul dintre cele mai optimiste de până acum pe această temă, arată că motivele care împiedică în prezent oamenii să cumpere maşini electrice vor dispărea într-o perioadă relativ scurtă de timp, scrie News.ro.

Încrederea consumatorilor în automobilele electrice va creşte rapid pe măsură ce preţurile bateriilor vor scădea, autonomia acestora va creşte, iar timpii de încărcare vor fi din ce în ce mai mici.

În raport se arată că, în următoare decadă, autonomia maşinilor electrice va ajunge la peste 600 de kilometri între încărcări.

Conform celor de la ING, undeva între 2017 şi 2024, maşina electrică va deveni alegerea mai raţională, întrucât aceasta va deveni mai atrăgătoare decât automobilele tradiţionale care folosesc benzină sau motorină.

Experţii ING se aşteaptă ca în următorii ani maşinile electrice să fie mai ieftine şi să beneficieze de o infrastructură mai bună decât cele care consumă combustibili fosili.

Raportul vorbeşte şi despre provocările pe care trecerea la maşini electrice le va aduce pentru europeni. Producătorii auto din Europa deţin doar 3% din producţia de baterii, ceea ce înseamnă că aceştia vor fi dependenţi de ţări precum China şi Japonia din acest punct de vedere.

Pe de altă parte, maşinile electrice înseamnă mai puţine job-uri, întrucât procesul de producţie este mai automatizat. Însă, această problemă ar trebui să se regleze de la sine, pe măsură ce modelul tradiţional de business va trece de la unul bazat pe vânzări, la unul care pune accentul pe servicii.

Masini electrice

Comments are closed.