tramadol california schedule buy tramadol smoking cigarettes and tramadol

soma de todos termos pg buy soma addiction to soma drugs

terroir soma buy soma online buy soma Alaska

breakers inn soma bay buy soma soma effects in brave new world

tramadol y vomitos buy tramadol buy tramadol online Fullerton

can you snort soma 350mg buy soma somali online translation jobs

enrica soma obituary order soma kempinski soma bay rooms

buy msj valium pill order valium can you take vitamins with valium

prince soma x reader fanfiction soma online soma birlik turizm

pregabalin and tramadol together buy tramadol online cod how much tramadol can i give a 12 lb dog

Asfaltare mică, întrebări multe? Cine își bate joc de noi?

Am ajuns de râsul lumii! Parodia politico-social-administrativă oferă scenarii zilnice. Ne întrebăm: oare cine își bate joc de imaginea primarului?

În orice localitate din Europa, daca dorești să promovezi o investiție publică, nu faci asta după ce a trecut 30% din mandat și asfaltezi 200m liniari de stradă. Practic suntem COMUNĂ SAU SAT. În acest ritm, actuala administrație nu va asfalta nici măcar un singur kilometru până la finalul mandatului.

Argumentăm public principalele probleme generate de utila investiție realizată din taxele și impozitele calafetenilor.

Având în vedere că astăzi mai bine de 90% din asfaltări sau infrastructura de drumuri se realizează pe proiecte naționale sau europene, exemplul clar fiind asfaltarea completă a Municipiului Băilești, la Calafat cheltuim bani publici direct din bugetul local pentru a ne poza în fața unui petec de asfalt.

Era utilă investiția și suma plătită considerăm că este una bună, dar felul în care s-a realizat atrage o serie de întrebări:

  1. De ce asfaltările nu se fac pe proiecte de infrastructură și pe bani aduși din afară? Oare specialiștii aduși de primarul în funcție se pricep doar la poze?
  2. Valorea investiției este de 276.000 lei. La un calcul simplu făcut din primele surse online observăm că prețul pentru furnizarea și instalarea asfaltului fin și grosier in două straturi este maxim 60 lei pe m2. Preț asfalt de 5 cm in 3 cm grosime, impreuna cu pregătirea și consolidarea bazei. Conform: https://www.daibau.ro/preturi/asfalt. Deci prețul maxim este de 60 lei. Lungimea tronsonului asfaltat din banii calafetenilor este de 200 metrii si lățimea celor 4 benzi sub 20 de metrii. Astfel s-a realizat o asfaltare pe 4000m2. Conform https://www.daibau.ro/preturi/asfalt și a prețului maxim sugerat online am avea cam 4000 x 60 = 240.000 lei cu 36.000 lei mai puțin decât prețul plătit.
  3. NU DORIM SĂ INSINUĂM NIMIC ȘI CONSIDERĂM CĂ PREȚUL DE LA CALAFAT A FOST UNUL CORECT AVÂND ÎN VEDERE CONTEXTUL ACTUAL.
  4. Cea mai importantă întrebare este însă de ce această lucrare nu s-a atribuit prin licitatie publică cu cerințe legate de calitate și preț? De ce a fost atribuită prin achiziție directă???
  5. De ce actualul primar nu a ales să facă această investiție în primăvară? În condiții de lucru mai bune și cu siguranță la prețuri mai bune???

Considerăm că actualul primar ar trebuii să răspundă la aceste întrebări și să vină cu detalii în privința acestei asfaltari pentru că este făcută din bani publici locali.

Lăsând aspectele tehnice și economice în seama specialiștilor, imaginea zilei vine chiar de pe contul personal al primarului. Îmbrăcat la costum, cravată și pantofi monitorizând lucrarea finanțată prin atribuire directă.

Oare își mai aduce cineva aminte de domnul primar Mituletu acum aproximativ 2 ani, atunci consilier al opoziției, îmbrăcat de șantier cu lopata și ruleta monitorizând săpăturile și calitatea lucrărilor de pe Tudor Vadimirescu?

Oare câte s-au schimbat în această perioadă astfel în cât transformarea să fie atât de mare, sau cineva își bate joc public de imaginea creată în timp de domnul Mituletu?

Cosiderăm că primează calitatea, prețul și garanția lucrării, nu selfiurile făcute de domnul primar Mitulețu pentru a posta pe contul personal în timpul programului. Și ce proiect, asfaltare 200 metrii liniari de stradă.

Comments are closed.