Campania electorală de la Calafat capătă noi dimenisuni. După mai bine de 20 de ani în politică, actualul primar a găsit rețeta succesului: promovare pe bani publici în plină campanie electorală.
Astfel, clipurile de rezentare sunt plătite la Calafat cu 1500 lei pentru 30 de secunde. Au fost achiziționate 12 astfel de materiale în care domnul primar promovează municipiul.
Penibilitatea gesturilor disperate ale primarului în funcție ating noi cote. După ce a fost 7 ani viceprimar, 4 ani șeful opoziției și aproape 4 primar, acesta mai crede că îi poate păcăli odată pe calafeteni.
La Calafat se dorește schimbarea, conform ultimului sondaj de opinie, primarul în funcție nu mai are șanse la un nou mandat și este în scădere de la zi la zi. În spatele anilor în care a condus primăria rămân însă multe sume cheltuite care vor trebui justificate printre care: cheltuielile cu firmele de casă din construcții (la Calafat o firmă cu 2 angajați a primit constracte fabuloase în 2022), proiectele cu probleme de finanțare supraevaluate (strada Jiului, proiectul de digitalizare fantomă, barca și pontonul pescăresc).
Aceste practici nu își mai au locul într-un municipiu modern. Achiziții directe cu apropiați, parteneriate politice transpuse în contracte publice, prietenii pe bază de avantaje sau grup de interese care căpușează posturile publice și bugetul local distrug minicipiul de la zi la zi.
În această campanie electorală rolul pe care îl are RD este de a publica toate contractele dubioase realizate în ultimii ani la Calafat, contracte cunoscute și la nivel înalt.
Comentarii recente